1

Onderwerp: [SPOED!!] Stoere Swagger Cupcakes?! [HULP NODIG!!]

Hallo iedereen!
Donderdag ga ik naar een feest van rapper Darryl uit Amsterdam(bekend van 'Eeyeeyo'). Ik wil graag een paar cupcakes geven, maar wil niet van die leuke lieve roze cupcakes natuurlijk! Ik wil typische Darryl cupcakes.. Hij is een stoere gozer, een playertje, een 'swaggerboy'(jongen met stijl). Zie deze foto's:

http://www.janvis.nl/images/artiesten/Darryl_1_persfoto_2010.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4078/4765170081_abb4bbe679_z.jpg
http://graph.facebook.com/100001646627682/picture?type=large
http://94.100.124.12/1221900001-1221950000/1221945601-1221945700/1221945640_5_oyfw.jpeg
http://94.100.120.172/1221900001-1221950000/1221945501-1221945600/1221945555_5_4_gZ.jpeg

Ik kan dus helemaal niks vinden op internet, en hier krijg ik bij "stoere" cupcakes, cupcakes met autootjes!! Hahahaha.
Ik wil echt iets heel stoers, Swaggercupcakes dus!!  :P

Heeeeeeeeel graag hulp!!!

anniescakes.hyves.nl

2

Re: [SPOED!!] Stoere Swagger Cupcakes?! [HULP NODIG!!]

misschien bv zwarte (of zwart witte) cc-papiertjes en met zwart marsepein of fondant bekleden met wat "bling"? Bv zilveren pareltjes of juist goud?? Of evt dusten in die kleuren??
Of het logo van zijn sieraden of iets dergelijks??

Ook zag ik op een van de foto's dat hij zo'n (diamanten??) oorbel in heeft, dat je die bv op een zwarte ondergrond namaakt? Dat lijkt mij op zich wel "stoer" en "mannelijk"...
Hoop dat je er wat aan hebt! ;) Dit was wat mij zo even gelijk te binnen schoot hihi!!

3

Misschien iets met een sneaker? (je hebt ook van die allstars, die zou je wel een beetje kunnen aanpassen tot een 'stoere' sneaker)

Of een zonnebril?

4

Harlow schreef:

misschien bv zwarte (of zwart witte) cc-papiertjes en met zwart marsepein of fondant bekleden met wat "bling"? Bv zilveren pareltjes of juist goud?? Of evt dusten in die kleuren??

Ook zag ik op een van de foto's dat hij zo'n (diamanten??) oorbel in heeft, dat je die bv op een zwarte ondergrond namaakt? Dat lijkt mij op zich wel "stoer" en "mannelijk"...
Hoop dat je er wat aan hebt! ;) Dit was wat mij zo even gelijk te binnen schoot hihi!!

Hoi bedankt voor je snelle antwoord!
Ja ik zat ook al te denken, een toefje frosting met daarop zo'n pet(die foto met die joint) die heeft hij namelijk vaker op. En inderdaad blingbling, moet ik wel zorgen dat het niet te vrouwelijk wordt, hahaha!

anniescakes.hyves.nl

5

MoonPie schreef:

Misschien iets met een sneaker? (je hebt ook van die allstars, die zou je wel een beetje kunnen aanpassen tot een 'stoere' sneaker)

Of een zonnebril?

Ja die zonnebril zat ik inderdaad ook al aan te dneken! MAar all starts zijn niet helemaal zijn stijl, eerder van die Nike Dunks of Air, maar daar waag ik em toch niet aan hahahaha, bedankt voor je reactie!

anniescakes.hyves.nl

6

Anne92 schreef:
MoonPie schreef:

Of een zonnebril?

Ja die zonnebril zat ik inderdaad ook al aan te dneken! MAar all starts zijn niet helemaal zijn stijl, eerder van die Nike Dunks of Air, maar daar waag ik em toch niet aan hahahaha, bedankt voor je reactie!

Ja, ik bedoelde ook dat je die all star zo zou aanpassen dat het meer zo'n soort sneaker zou worden, maar dat is idd wel lastig. Misschien kun je wat je hierboven zegt doen en dan een paar cupcakes met een petje op het toefje en een paar met een zonnebril op het toefje?
Succes in ieder geval en ik verwacht wel een foto van het resultaat :)

7

MoonPie schreef:
Anne92 schreef:
MoonPie schreef:

Of een zonnebril?

Ja, ik bedoelde ook dat je die all star zo zou aanpassen dat het meer zo'n soort sneaker zou worden, maar dat is idd wel lastig. Misschien kun je wat je hierboven zegt doen en dan een paar cupcakes met een petje op het toefje en een paar met een zonnebril op het toefje?
Succes in ieder geval en ik verwacht wel een foto van het resultaat :)

Als het het tonen waard is, komt die er zeker!! En het liefst natuurlijk ook met die knappe jongen erop hahaha(dan valt het misschien minder op als het is mislukt hahaha :o )

anniescakes.hyves.nl

8

Harlow schreef:

Ja of dollar tekens met "bling"

9

Ja, dollartekens en bling!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

10

Bedankt voor jullie hulp!!
Samen met mijn nichtje ben ik tot het volgende gekomen;
4 cupcakes, 1 met goud dust zijn logo, 1 met het gucci logo, 1 met een pet en 1 met een zonnebril. Evt dan 2x de pet en 2x zijn logo om er 6 te maken en als ik alleen een doosje kan vinden waar er nog meer in moeten, dan ga ik ook voor de dollartekens!!

Bedankt!

anniescakes.hyves.nl