1

Onderwerp: Even voorstellen

Hoi hoi,

Ik ben Kirsten, 27 jaar oud, en ik woon samen met mijn vriend en onze 2 kleine mannetjes Quinn (bijna 3) en Dain (9,5 week) in Zwolle. Ik heb hier voor een poos terug ook al wel een aantal keer op de site gekeken, en toen ook wel geprobeert om een taart te maken, maar toen mislukte mn biscuit steeds. Heb toen de moed opgegeven, maar wou het nu toch wel weer eens proberen. Heb daarom van de week mix voor biscuit op de site besteld, en nu ging het stukken beter. Moet nog een beetje uitvogelen welke temperatuur voor mij het beste werkt (ik heb nl een combimagnetron). Gisteren dus mn eerste biscuit gebakken, en op een iets te donkere bovenkant en het feit dat ik wat ongeduldig was en meteen de rand van de springvorm los haalde, is ie toch verder aardig gelukt....Ik hoop dat ik net zo goed zal worden als jullie....maar als ik al een taart kan maken die eetbaar is en er een beetje uitziet ben ik ook al wel tevreden....

Groetjes Kirsten

Groetjes Kirsten

2

Re: Even voorstellen

He Kirsten jij ook hier.
Ben benieuwd naar jouw creaties.
groetjes Marjon

3

Hahaha...nou zo goed zal ik wel niet worden (en ik heb ook nog niet echt veel materiaal, eerst maar eens kijken hoe of wat...), maar ik vind het wel heel leuk om er mee bezig te zijn dus we zien wel hoe het loopt....Ik vond jouw nijntje taart wel echt helemaal super zeg.....erg mooi en knap....

Groetjes Kirsten

4

Welkom Kirsten!
Oefenen baart kunst. We hopen gauw wat creaties van jou te zien bij de show-off

Groetjes Tweety!

5

Hoi Kirsten,

gaat vast goed komen met je baksels. Je klinkt in ieder geval lekker enthousiast en dat is een mooi begin!

Leuk dat je je hebt aangemeld en welkom dus op deze gezellige site en dito forum!

Bak ze!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl