1 Laatst bewerkt door maytale (06-03-2011 19:43)

Onderwerp: zwangere buik

Hoi hoi, ik heb nu m'n derde taart gemaakt. Voor een babyshower. Heb hem wel nagemaakt hoor :) sorry, maar ben nog niet zo ervaren dat ik het allemaal zelf kan verzinnen.  :o Voor het eerst heb ik nu fondant ipv marsepein, maar klopt het dat dit moeilijker glad te krijgen is? Ik vind het wel lastiger om ermee te werken. Wel relaxed dat het wit is. Denk ook dat ik meer botercreme had moeten gebruiken, je ziet het deukje van de blandaschaal op de buik. http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184241_10150106730167355_605527354_6562799_5303786_n.jpg

Oh ja, ik heb ook te veel kleurstof gebruikt waardoor het lijkt alsof ze iets te lang in de zon heeft gelegen :)

2

Re: zwangere buik

Prachtig!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

Re: zwangere buik

superleuk! :D

4

Re: zwangere buik

Knap hoor voor pas je derde taart, ik vind hem super.

5

Re: zwangere buik

mooi gedaan!!!

N-Joy Cakes

6 Laatst bewerkt door sambi (20-03-2011 21:19)

Re: zwangere buik

Wat een leuke taart.

Ik wil die ook graag maken voor mijn zus die zwanger is, maar weet niet hoe ik dat moet doen. :s

Kunnen jullie mij misschien een beetje helpen hiermee!! :o  :o

En waar kun je de vorm halen om deze taart te maken.

alvast bedankt

melanie

7

Re: zwangere buik

je kunt zoeken op zwangere buik of buik taart ofzo. Je heb schaaltjes nodig van de Ikea, blanda heten ze. Bij de tabellen hier op het forum staat hoeveel mix je er in moet doen. Daarna werkt het gewoon als bij andere taarten, snijden vullen en bekleden :) strik heb ik ook howto's van gezocht. 't valt op zich mee hoor, vond ik zelf.

Re: zwangere buik

Wa leuk!

9

Re: zwangere buik

Mooi hoor!! :)