1 Laatst bewerkt door Beginner28 (06-03-2011 11:17)

Onderwerp: Biscuitmix en diverse vullingen

Voor 27 maart moet ik 4 vierkante taarten bakken voor mijn eigen georganiseerde high tea met de volgende vullingen:

- kwark/mascarpone (vanille suiker en 2 scheppen suiker   erbij) /aardbeivulling (erg lekker trouwens)
- banaan / dulche de leche
- citroenkwark / lemoncurd
- banketbakkersroom / ananasbavarois

Om het voor mezelf niet te moeilijk te maken (er moeten namelijk ook nog sandwiches gemaakt worden voor 60 man haha) wil ik voor de taart overal de gewone biscuitmix gebruiken. Denken jullie dat er dan wel echt vier verschillende smaken taarten staan als alles met dezelfde biscuitmix gaat?

Groetjes Karin

2

Re: Biscuitmix en diverse vullingen

Ja lijkt me wel!!!!! je kunt ter afwisseling ook de chocobiscuit maken....helft om helft...das niet veel moeite meer......de vullingen zien er lekker uit!!! je kan ook wat kleurstof door biscuit doen voor het oog.......
succes!
maartje

3

Heb ook al eens kleurstof door een vulling gedaan, ziet er leuk uit bij het opensnijden van de taart. Met chocobiscuit moet ik een andere vullen hebben denk ik of niet?

4

banaan en dulce de leche lijkt mij wel lekker met chocobiscuit  :Y
Overigens vind ik de biscuit erg neutraal smaken, en maakt juist de vulling de taart.

Groetjes van Bianca

5

Dan is het inderdaad een idee de banaan met choco te doen. Wel leuk zo'n high tea voorbereiden. Het is voor mijn eigen verjaardag.. maar als ik alles zo aan het voorbereiden ben denk ik dat ik zelf kapot ben na die week haha.

6

en de kwark met aardbeien is heeeeel lekker met chocobiscuit.....dan heb je toch wat verschillende taarten....en ja de vulling maakt de taart mee eens!!!! komt helemaal goed.....klinkt alleemaal heerlijk!!!!
maartje

7

Is er misschien ook nog iemand in het bezit van de volgende bakvorm:
Silverwood Multisize Cake Pan 10 x 30cm

Heb hem in de periode 22 tot 30 maart nodig en zou het heel fijn vinden hem van iemand te mogen lenen uit de buurt van Veenendaal.

Groetjes Karin

8

in chocoladebisquit gebruik ik vaak slagroom met stukjes annanas erin.Vinden de mannen hier in huis allemaal heerlijk

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/