1

Onderwerp: Waarmee snij je een puzzel plaatje?

IK wil ook graag een taart maken met een puzzelplaatje heb verschillende kleurplaten liggen alleen nu vroeg ik me af waarmee snij je het uit in je fondant?

En kan ik dat hier in de webshop kopen?

Bedankt.

2

Re: Waarmee snij je een puzzel plaatje?

ik gebruik deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -1995.html

werkt voor mij wel goed. Ik werk alleen wel met marsepein en niet met fondant, heb dat twee keer geprobeerd en het was één grote ramp...

3

http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … p-101.html

of met een goed scherp aardappelmesje

4

En ik gebruik dan weer deze: www.deleukstetaartenshop.nl/gereedschap-tools-modeling-tools-fmm-knifescriber-tool-p-75.html

maar heb het heel lang met een kleimesje van mijn dochter gedaan.
Ik werk ook met marsepein.

5

ja dat mesje werkt ook wel lekker, en daar werk ik ook van die raffeltjes mee weg

6

ik gebruik gewoon een aardappelmesje  :Y

7

Ik gebruik zo'n houdertje waar je verschillende mesjes in kunt zetten. Het is een metalen houdertje. Achterkant is een magneetje. Weet niet hoe zo'n mesje heet. Maar ik vind het een prima mesje. Gekocht bij de action voor nog geen 2 euro dacht ik.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

8

bedankt, wat blijkt ik heb dat mesje maar ik wist niet dat je die kon gebruiken voor je puzzelplaatje! Weer wat geleerd :thumb:

dus ga ik het gewoon maar proberen,

9

Ik gebruik deze bij zowel  marsepein als fondant.

www.deleukstetaartenshop.nl/gereedschap-tools-modeling-tools-fmm-knifescriber-tool-p-75.html

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

10

Vanmiddag een woezel en pip gepuzzelt! ging beter dan verwacht maar oefening baart kunst! ;)  bedankt voor alle antwoorden en linken