Onderwerp: Waarin hebben ze dit gebakken nieuwe Mjam taart?
Hallo allemaal
In de nieuwe Mjam taart staat een Cakelet van amy Eilert
Weet iemand waarin ze dit gebakken heeft het lijkt wel een reuze cupcake
Groetjes Corine
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waarin hebben ze dit gebakken nieuwe Mjam taart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal
In de nieuwe Mjam taart staat een Cakelet van amy Eilert
Weet iemand waarin ze dit gebakken heeft het lijkt wel een reuze cupcake
Groetjes Corine
in deze denk ik (heb de nieuwe mjam nog niet gezien)
http://www.deleukstetaartenshop.nl/cupc … -1640.html
groetjes Miranda
Hoi
Nee dat is hem niet het is een grote cupcake geen taart
Ze zetten erbij dat het in een cakepan is gebakken maar heb het nagevraagd hier in de taartenwinkel en daar denken ze dat hij niet in
een Wilton cakepan is gebakken omdat deze lager is?
Groetjes Corine
Heb de mjam er ff bijgepakt maar er staat gewoon dat het gebakken is in een grote muffinpan.
Of anders in terracottapotjes. Doen ze ook wel eens met broodjes.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/cupc … -1638.html
Ik had die vraag ook al gesteld op het forum en daar gaven ze me deze tip!
@Angelz, aan die terracotattapotjes heb ik ook gedacht, bedoel je dan van die bloempotjes? Enne gaat dat in de oven?
Ja die kleine bloempotjes. Enne... die gaan prima in de oven
Komen ze er dan makkelijk uit?
Enne, daar zitten toch gaatjes onderin, is een bakpapiertje erover leggen genoeg?
Ja deze lijkt me wel makkelijk
Ga vanmiddag gelijk halen en van het weekend proberen
Groetjes Corine
Ik weet niet meer wie dat was maar hierop de site heeft in1999 iemand gepost.zij gebruikte voor die bloempotjes van Amy de bekers van de boerenbont endaar zit ook zo,n rand om heen dus die bakt meteen mee.
Ik weet niet meer wie dat was maar hierop de site heeft in1999 iemand gepost.zij gebruikte voor die bloempotjes van Amy de bekers van de boerenbont endaar zit ook zo,n rand om heen dus die bakt meteen mee.
Ik weet niet meer wie dat was maar hierop de site heeft in2009 iemand gepost.zij gebruikte voor die bloempotjes van Amy de bekers van de boerenbont endaar zit ook zo,n rand om heen dus die bakt meteen mee.
Ik heb even gegoogeld
het is sugar & flour 26-5-2009 daar beschrijft ze hoe ze deze gemaakt heeft.
je hebt tegenwoordig ook van die hele grote 1 persoons soufflé/crème brûlée bakjes bij bijvoorbeeld de hema of de kookwinkels en die bakjes werken hier ook heel goed voor.
Je hebt de wilton jumbo muffin pan maar die is idd eigenlijk te laag. heb ff gegoogeld en kwam op eoa amerikaanse site terecht. Blijkt dat je hier de wilton KING muffin pan moet hebben. Zelfde maatje alleen een slag hoger......Ik heb hem al besteld!!!!
Misschien hopeloos laat, maar ik zat even met hetzelfde probleem en was dus op het forum aan het zoeken. Toen ik eenmaal de naam had van de vorm die we zochten, was Maak Je Taart snel gevonden! Daar verkopen ze het Wilton Jumbo bakblik. Ik ben helemaal blij!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waarin hebben ze dit gebakken nieuwe Mjam taart?