1

Onderwerp: wat voor spuitzak kopen?

Ik wil graag een spuitzak met een aantal opzetstukken kopen. maar je komt ZOVEEL verschillende dingen tegen, dat ik me afvroeg wat er nou aangeraden wordt.

Je hebt natuurlijk hele eenvoudige die een paar euro kosten, maar werkt dit ook? Wil voor bijv op cupcakes, maar miss ook op een taart binnenkort, dus moeten wel allerlei verschillende opzet stukken zijn.!

alvast bedankt!

2

Re: wat voor spuitzak kopen?

Ik up even met je mee.  ;)

3

Ik up ook effe

4

Welke spuitzak? Ik gebruik wegwerp spuitzakken. In Belgie te koop bij horecagroothandel, ELpo. Je kan er ook als particulier terecht. En dan heb ik een hele verzameling spuitmondjes.
Nooit geen geknoei meer om mn spuitzak proper te krijgen!

ik gebruik snoepzakken, ideaal

6

Hai,

Ik heb in het verleden de bakset van de Ikea aangeschaft, waar ook twee spuitzakken, 5 spuitmondjes, glazuurkam en taartleveler inzitten. De originele spuitzakken heb ik vervangen voor wegwerpbare. Dit werkt voor mij perfect!

7

Ik gebruik een spuitzak van de Blokker of Action, zitten verschillende spuitmondjes bij en werken goed ;) Heb aparte spuitmondjes gekocht (via inet) en die gooi ik er ook gewoon in :D

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

8

Ik gebruik snoepzakken of van die stevige plastic druk-en-sluit zakjes. Met een coupler/adapter zet ik daar dan verschillende spuitmondjes op. Welke spuitmondjes handig zijn hangt ervan af wat je precies wil doen, maar ik weet wel dat de Wilton 1M populair is voor het spuiten van toeven op cupcakes!

9

ik heb die hele dikke van de blokker... een siliconen langs de binnenkant dacht ik... pfff, ik vind die zooo stroef!! of is dat op te lossen....

ik had kliksluit zakjes gebruik voor de icing, maar die scheurde na een paar min open..... gewoon van het huismerk van de AH....