Onderwerp: Mijn eerste Bob de Bouwer taart!
Ik vond het zo leuk om Bob de bouwer taart te maken! Bob, Wendy en muck zijn wel speelgoed!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste Bob de Bouwer taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vond het zo leuk om Bob de bouwer taart te maken! Bob, Wendy en muck zijn wel speelgoed!
Kunnen wij het maken? Nou en of!
Mooi hoor!
Wat is 'ie leuk!!!
Erg leuk maar wat een werk al die vierkantjes! Knap gedaan.
Erg leuk!!! Dat zal een werk geweest zijn al die blokjes aan de zijkant!
Leuk zeg! En inderdaad die vierkantjes!! Wat een hoop werk!
WOW
Wat een werk! Prachtig....
Wat een mooie taart, daar zullen aardig wat taartuurtjes in zitten.
Leuk! (al ben ik niet zo van de plastic poppetjes ) Jeetje..hoeveel taarten maak je wel niet in de week (ik zie elke dag wel weer een nieuwe verschijnen
)
Leuk! (al ben ik niet zo van de plastic poppetjes
) Jeetje..hoeveel taarten maak je wel niet in de week (ik zie elke dag wel weer een nieuwe verschijnen
)
IK maak ongeweer 1 taart per week hoor!!! Maar wat ik laat zien heb ik over een 2 jaar periode gedaan!!!!
leonietje schreef:Leuk! (al ben ik niet zo van de plastic poppetjes
) Jeetje..hoeveel taarten maak je wel niet in de week (ik zie elke dag wel weer een nieuwe verschijnen
)
IK maak ongeweer 1 taart per week hoor!!! Maar wat ik laat zien heb ik over een 2 jaar periode gedaan!!!!
Ooooo
Ik dacht al..... "die is drukkk!!!!"
(Misschien een tip:je kan ook een hele parade tegelijk showen )
Karen-Dodenbier schreef:leonietje schreef:Leuk! (al ben ik niet zo van de plastic poppetjes
)
Ooooo
![]()
Ik dacht al..... "die is drukkk!!!!"
(Misschien een tip:je kan ook een hele parade tegelijk showen
)
Ik heb tot nu toe 108 taarten gemaakt en vind het een beetje veel voor een parade!
mooie taart!!
mooie taart!!
Goedendag,
Mag ik misschien wat vragen?
Wat zijn de afmetingen van de taart?
Welke bakblikken heb je hiervoor gebruikt.
Goedendag,
Mag ik misschien wat vragen?
Wat zijn de afmetingen van de taart?
Welke bakblikken heb je hiervoor gebruikt.
wauw mooi hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste Bob de Bouwer taart!