Onderwerp: 2 "gewone" taarten appel- en kwarktaart
ja en soms ook een heerlijke taart zonder marsepein
, maar ook heel erg lekker
.

http://suusveen.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 "gewone" taarten appel- en kwarktaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja en soms ook een heerlijke taart zonder marsepein
, maar ook heel erg lekker
.

zien er lekker uit 
Njammie
niks mis mee hihi, lust wel een stukje hoor!!
Zien er heerlijk uit!! 
Ziet er leuk uit!
Zeg de kwarktaart komt tie uit een blad? Koken en genieten ofzo? Volgens mij had ik zo'n taart daar in zien staan, maar ik kan het ook mis hebben hoor!
Ziet er leuk uit!
Zeg de kwarktaart komt tie uit een blad? Koken en genieten ofzo? Volgens mij had ik zo'n taart daar in zien staan, maar ik kan het ook mis hebben hoor!
uit een tijdschrift vol taarten klopt hij lag in de winkel en ik dacht die moet ik hebben, er staan heerlijke recepten in
oa deze (alleen de bodem was erg hard, maar wel lekker)
Het water loopt in mijn mond 
Mmmmm! Lekker zeg! Zou ook wel een stukje lusten nu.. 
he he, eindelijk ook eens een ´gewone´ taart, lekker hoor.
Ik vind die marsepein etc. heel mooi hoor, maar dit is ook TAART.
patty teeuw schreef:Ziet er leuk uit!
![]()
![]()
uit een tijdschrift vol taarten klopt hij lag in de winkel en ik dacht die moet ik hebben, er staan heerlijke recepten in
haha, had ik het toch goed!
Iki had het tijdschrift ook gekocht, mij lijkt die grootmoeders kwarktaart erg lekker en staat zeker op mijn 'nog eens te maken' lijstje!
Suzan1970 schreef:patty teeuw schreef:Ziet er leuk uit!
![]()
![]()
haha, had ik het toch goed!
Iki had het tijdschrift ook gekocht, mij lijkt die grootmoeders kwarktaart erg lekker en staat zeker op mijn 'nog eens te maken' lijstje!
Die is ook lekker, heb in het verleden wel eens zo'n soort taart gemaakt

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 "gewone" taarten appel- en kwarktaart