1

Onderwerp: Bakugan taart voor mijn zoontje

Mijn zoontje is sinds kort gek op Bakugan. Hij moest en zou ook deze afbeelding op de taart krijge en zodoende dan maar de ouwel erop gedaan. Was de eerste keer dat ik zo'n grote ouwel op de taart heb gedaan en het voelde ook gek omdat ik normaal alles zelf puzzel.
Zelf vond ik het wel een stoere jongens taart geworden.
Nu maar hopen dat hij ook lekker smaakt ;)
http://94.100.121.224/1246350001-1246400000/1246392401-1246392500/1246392436_6_D7yx.jpeg

2

Re: Bakugan taart voor mijn zoontje

Mooi met die punten zo. :thumb:

3

Hele mooie taart!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Ik denk dat hij er heel blij mee zal zijn, ik vindt hem in elk geval heel stoer en nog gefeliciteerd met je zoontje.

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

5

Dank jullie wel. Inmiddels is de taart gegeven en gegeten. Alles vier heel goed in de smaak. Ik vond overigens de taart wel lastig aansnijden met zo'n ouwel plaat erop... hebben jullie dat ook?

6

Wat issie leuk!! Ik heb nooit ouwel, altijd icing of frosty en vaak snij ik daar omheen..nog nooit zo'n grote plak moeten aansnijden, maar ik kan het me voorstellen

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

Die is mooi.. Leuke kleurtjes ook. Dïe passen goed bij de print.

Hoe heb je eigenlijk de openslaande punten zo klein gekregen?

En hoe heb je sheet beschermd toen je punten ging maken?

8

9

Judy schreef:

Wat issie leuk!! Ik heb nooit ouwel, altijd icing of frosty en vaak snij ik daar omheen..nog nooit zo'n grote plak moeten aansnijden, maar ik kan het me voorstellen

Dank je wel  :)  Ben er achter gekomen dat het helpt wanneer je je mes voor het snijden nat maakt het makkelijker snijdt.

10

Lientje schreef:

Mijn zoontje vindt rood erg mooi, dus de kleur van de taart was snel gemaakt. De openslaande puntjes heb ik hetzelfde gemaakt als de openslaande punten. Bij de how to's staat een mooie uitleg. Alleen wanneer je in de taart gaan snijden (voor de punten) heb ik een rond vlak uit de taart gehaald en vervolgens driehoekjes uitgestoken. Beetje lastig uitleggen.. De sheet heb ik beschermd (net als bij de openslaande taart) beschermd met bakpapier.

11

Idd een superstoere taart! :thumb: Gefeliciteerd met je zoontje!