Onderwerp: Giant Cupcake op zijn Hollands
was even aan het twijfelen of ik m hier moest plaatsen, of bij cupcakes. Maar aangezien deze taart uit twee lagen bestaat en gestut is, en hij niet onder klein suikerwerk past besloot ik hem hier te plaatsen.
Lange tijd ben ik niet meer in de gelegenheid geweest om te bakken, dit vanwege mijn revalidatietraject waar ik nu ook nog in zit, maar doordat het alweer wat beter met me gaat, toch weer de keuken in gedoken
Deze keer voorzichtig begonnen met deze Giant Cupcake voor mijn schoonzusje, die haar 35e verjaardag nog in Eindhoven viert maar al snel met haar gezinnetje naar Deventer gaat verhuizen. Vandaar de subtiele verwijzing met de Km borden. Was een grapje.

Het kapsel was van vanille biscuit, gevuld en afgesmeerd met een verse appel/peren mousse uit de recepten lijst van deze geweldige site! En hij was heerlijk! Lekker fris en zonder botercreme, hierdoor niet zo zwaar! Ga ik zeker vaker gebruiken ook omdat hij zo snel en gemakkelijk klaar was.

(sorry voor de slechte foto's, verlichting was niet alles 
Hoop dat iedereen nog steeds net zoveel van het bakken en decoreren geniet als ik!
Groetjes Jantien