1

Onderwerp: who's afraid of red, yellow en sugargunlijntjes

Durfde 'm eigenlijk niet eens te plaatsen.....WAT HEB IK EEN HEKEL AAN FONDANT :s , werk liever met marsepein,maar had restjes, dus ja, wat doe je ermee: een carnavals-mondriaantaartje zullen we maar zeggen...
foto is niet al te best qua licht,maar ja veel meer kunnen we er ook niet van maken he ;)

http://img291.imageshack.us/img291/1633/dscn0149g.jpg

2

Re: who's afraid of red, yellow en sugargunlijntjes

Leuk!  :thumb: Goed idee voor een mannentaart.

De volgende keer het glimmende onderbord er onderuit en je foto is prima  :Y  (glimmende ondergrond veroorzaakt optisch bedrog... deukjes en bultjes die er niet zijn staan dan toch op de foto... reflectie veroorzaakt dit)

Met zoete groet! Akire

3

ok, dank je voor de tip, want taartje is ondanks het vreselijke fondant ;)  toch wel strak,maar lijkt nu idd niet zo.

4

Leuk taartje!
Geweldig idee voor restjes fondant :Y

5 Laatst bewerkt door Akire (01-03-2011 09:47)

Graag gedaan!

Dan nog maar een tip. Als je fondant zo vreeeeeeeeselijk vindt dan zou je fondant kunnen mengen met marsepein. We noemen dat MarsFond  :D
Dan heb je toch het gevoel van het werken met marsepein, de kleuren ongeveer van fondant en de restjes zijn op  :+

Met zoete groet! Akire

6

ik vind hem best wel geinig zo! leuk bedacht!

Groetjes, Dorothea.

7

leuk bedacht!  :thumb:

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

8

hmm, had niet verwacht dat ie leuk gevonden word :/
ik ga 'm nog weleens maken met marsepein in donkerde kleuren als blauw,grijzig en zo, idd iets voor mannen, handige tip.
(al wil mijn man een 18+ taart en dan niet met blote borsten maar iets anders bloots 'daar beneden'uitgebeeld, hmm, denk dat ik 'm dan maar teleur moet stellen ;) )

9

Vind dit een knap idee, zeker geslaagd hoor !

Groetjes Peggy

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be