Onderwerp: De lading van gister
Eigenlijk doe ik normaal niet zoveel taarten op 1 dag maar dit kwam nou even zo uit.
Ik wilde er eigenlijk niet meer als twee maar toen vroeg iemand om een bumba en aangezien die ik onderhand geblinddoekt en met mijn handen op mijn rug kan maken toch maar aangenomen.
Verder had ik al een taart voor gister staan. Ik had al eerder voor haar dochter een taart gemaakt en ik had gister gereserveerd in mijn agenda, maar omdat ik afgelopen maandag nog niks gehoord had de Thomas taart aangenomen. Woensdag belde ze toch nog. Ze had het bij deze week in haar agenda gezet ipv vorige week dus daarom reageerde ze zo laat. Omdat ik min of meer al had afgesproken wilde ik niet weigeren, des te meer omdat ik al een taart voor haar gemaakt had. Vandaar dus 4 taarten op 1 dag te maken (twee vanmorgen opgehaald). Plaatjes en alles al vooruit gewerkt dus het was gister bakken, vullen, bekleden en afwerken.
De enigste die ik nog niet eerder had gemaakt is de spiderman (waarom willen mensen altijd pers
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!