1

Onderwerp: 3 lagen vulling

Hoi hoi,

Ik moet een taartje vullen met 3 lagen, wat ik eigenlijk niet gewend ben. Iets met aardbeien.. maar ja, want kan ik daar nog meer bij doen..

2

Re: 3 lagen vulling

Je kunt een laag jam erbij of een laag aardbeienbotercreme of vanille botercreme met verse aardbeien of een laag banketbakkersroom, er is zoveel mogenlijk. Succes ermee.

3

aardbeienvlaaivulling, aardbeienjam, botercreme in een smaakje, BBR, slagroom, chocolade heeeeeel veeel mogelijk!

N-Joy Cakes

4

thanks dames :D dat er heel veel mogelijk is.. dat wist ik.. maar is zo lastig te kiezen wat lekker is..

5

Ik doe heel vaak 3x vullen. 1x vlaaivulling en 2x creme (vanille en patidess). De creme doe ik vaak in dezelfde smaak als de vlaaivulling.  De creme wel dun doen omdat dit anders te veel wordt (voor vele, niet iedereen  ;) )

6

de aardbeienmousse van koenie!  :9

7

laatst had ik 2 x laagje aardbeienkwarktaart en 1 laagje aardbeienjam

was erg goed bevallen

N-Joy Cakes

8

NiQ schreef:

was erg goed bevallen

Aardbeikwarktaart.. dat klinkt lekker. gewoon uit een pak?

9

zou aardbeienvlaaivulling/witte chocolade botercreme/ slagroom lekker zijn eigenlijk??

10

katje78 schreef:
NiQ schreef:

was erg goed bevallen

Aardbeikwarktaart.. dat klinkt lekker. gewoon uit een pak?

ja, gewoon uit een pakje  :shh:

N-Joy Cakes

11

katje78 schreef:

zou aardbeienvlaaivulling/witte chocolade botercreme/ slagroom lekker zijn eigenlijk??

klinkt ook heel erg lekker!!!
aardbeien met witte chocolade botercreme gebruik ik ook regelmatig en slagroom kan overal bij hahaha

N-Joy Cakes

12

Ik zou zelf niet en botercreme en slagroom combineren, maar 1 van beide kiezen en daar eventueel dan 2 lagen mee vullen, en witte chocolade (bc of door de slagroom)gaat prima bij aardbeivlaaivulling.

13

Nou heb een hele lijst doorgestuurd met mogelijke vullingen :D dus gaat helemaal goed komen. Thanks ladies  :thumb: