1

Onderwerp: dummytaartje met eetbaar bladgoud

Ben een hele tijd bezig geweest met dit dummytaartje, hij is maar klein en ik denk dat ik er nog maar een paar lagen onder ga maken :)

Het is gebaseerd op het gilet dat mijn man droeg tijdens onze trouwdag, ik heb ook bladgoud gebruikt, vond het erg leuk om mee te werken, de rozen zijn niet echt mooi meer, die had ik een tijd terug gemaakt, toen het taartje alleen nog maar bekleed was en ze zijn een paar keer beetgepakt en gevallen enzo :grr:  maar ja, die maak ik nog wel een keertje opnieuw....

http://94.100.115.79/1243550001-1243600000/1243571901-1243572000/1243572000_5_DGOb.jpeg

2

Re: dummytaartje met eetbaar bladgoud

mooi gemaakt zeg!

Enthousiaste groet, Maxime

3

Prachtig, zat er van de week aan te denken... is wel heeeeel speciaal echt goud op je taart !!  :thumb:

4

knap (na)gemaakt zeg :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Heel erg leuk effect met het goud erop!

Take a walk on the cake side of life

6

Mooooiiiiiiiii.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

7

Marinina schreef:

Prachtig, zat er van de week aan te denken... is wel heeeeel speciaal echt goud op je taart !!  :thumb:

ja tis echt mooi ook hoor, heb het nog wel een beetje "oud" gemaakt door er met pearl dust poederspul overheen te gaan voorzichtig.... het opbrengen is wel wat lastig, heb er zo'n speciaal kwastje bij gekocht en dat is wel praktisch...