Onderwerp: Marshmellow fondant, hard dit uit???
Hallo dames,
Mijn titel zegt eigenlijk genoeg.
Graag zou ik zsm een reaktie willen.
Dus hardt Marshmellow fondant uit met tylose erdoorheen.
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marshmellow fondant, hard dit uit???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo dames,
Mijn titel zegt eigenlijk genoeg.
Graag zou ik zsm een reaktie willen.
Dus hardt Marshmellow fondant uit met tylose erdoorheen.
Alvast bedankt!
Ik maak mijn fondant meestal zelf met mashmellows en het hard goed uit. Eigenlijk doe ik er nooit tylose door. Maar hoe het bij grotere boetseersels gaat weet ik niet. Wat wil je gaan maken?
ok bedankt voor je snelle reactie. We zijn bezig met een sneaker maat 38
De fondant droogt zelfs snel uit. Hou de fondant die je niet gebruikt goed weg van de open lucht. Sluit het goed af in plastic.
Succes!
Nu hoop ik dat het is gelukt want eigenlijk hard Marshmellow fondant niet uit.
sorry, ik lees dit nu pas. ik gebruik altijd en alleen de marshmellowfondant van regalice (die in de verpakking van 2,5 kilo en die hard zeker wel heel erg goed uit!!!die van funcakes niet, die blijft zacht. (of ze moeten hem inmiddels veranderd hebben?) ik heb bijvoorbeeld van de week 2 laceflowerbloemen met behoorlijk wat tylose gemaakt en in 2 uur in een eierdopje laten drogen en toen kom ik hem al los gebruiken op de taart zonder dat hij inzakte.(ja ik weet het, het was op het laatste moment een verandering in het ontwerp )
Ik maak zelf mmf en die droogt uit zonder tylose.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marshmellow fondant, hard dit uit???