Re: 3D rubriek
www.trendytaart.nl
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » 3D rubriek
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Nou hij's live hoor, laat maar komen die hap.
Oh, en meldingen van gevonden topics die er heen verhuisd mogen worden zijn altijd welkom!!
Fijn!!
Maarre.... ik denk al een tijdje dat het fijn zou zijn als de bruidstaarten los zouden staan van alle stapeltaarten in kinderthema's e.d....
Zoekt zo makkelijk als je bruidstaartinspiratie nodig hebt
En klein gebak/boetseersels/bloemen - ook een stuk makkelijker met eigen rubriekjes
Ik kan jullie zeker niet overhalen??? Please?
Ja, die vraag kreeg ik ook pas al over de mail (sorry, niet beantwoord ) maar we hebben vrij unaniem voor "nee" besloten.
En Klein&Fijn vind ik príma zo, sorry. Anders wordt het helemaal een versplintering.
Voor inspiratie voor bruidstaarten staan de laatste 500 taarten ook in de galerie; bladert toch ook wel redelijk lijkt me?
Voor inspiratie voor bruidstaarten staan de laatste 500 taarten ook in de galerie; bladert toch ook wel redelijk lijkt me?
Oja, die bestaat ook nog
Dat heb je ervan met die directe links...
Ja, die vraag kreeg ik ook pas al over de mail (sorry, niet beantwoord ) maar we hebben vrij unaniem voor "nee" besloten.
Dat was ik (en misschien nog anderen die dezelfde vraag gesteld hadden)
En zoeken is echt geen straf hoor, het kost alleen zoveel tijd en dat heb ik niet altijd
Maar met 500 taarten in de galerie hoef je toch niet te zoeken?
He wat goed dat ie er is!
Top!
Maar met 500 taarten in de galerie hoef je toch niet te zoeken?
hahaha... ja wel, want ik zoek voorbeelden van bruidstaarten met chocoladefondant en die komen niet zo vaak voor. dus als ik zoek op chocoladefondant, chocolade*, choco* chocolate leather, chocolade rolfondant, etc.. dan krijg ik ook alle (verjaardags)taarten met chocoladevullingen en zo .
misschien moet ik op 'zoeken met de zoekfunctie' cursus
maar het geeft niet hoor. geen drama ofzo
mmm nog eventjes een vraagje:
kom der net achter dat wanneer je in de 3d rubriek een berichtje plaatst deze niet terecht komt de bij 75 laatst geposte berichten.
is het mogelijk om deze daar toch terecht te laten komen, of het heeft het er mee te maken dat het een nieuwe rubriek is?
alvast bedankt voor je antwoord
gr lon
Ja, daar heeft het mee te maken, ben ik helemaal vergeten. Zal het er komende week bij in programmeren, bedankt voor het er attent op maken!
Ja, daar heeft het mee te maken, ben ik helemaal vergeten. Zal het er komende week bij in programmeren, bedankt voor het er attent op maken!
stille hint
gr lonneke
*opent ter plekke Filezilla & TSW Webcoder*
Okidoki, done
je bent geweldig!!!!
Yep..sluit ik me bij aan!
Jullie zijn wel snel tevreden hoor Zelfs als ik het 3 weken vergeet ben ik nog geweldig
Jullie zijn wel snel tevreden hoor Zelfs als ik het 3 weken vergeet ben ik nog geweldig
Best lief van ons toch?
Even iets anders over de 3D-rubriek. Ik zat net de sticky te lezen omdat ik net een taart in hartvorm had gezien en me afvroeg of die wel of niet in de 3D-rubriek thuishoort...en in de sticky staat:
Alleen 'voor de mooi' in vorm gesneden taarten, zoals een bolvorm, een wavy of allerlei andere variaties vallen niet binnen deze categorie en passen gewoon in de Taarten parade of in Bruids- en Stapeltaarten.
maar dat is mij eigenlijk niet helemaal duidelijk wat nu wel en niet........of ligt dit aan mij? De zin loopt ook niet echt lekker........
'Voor de mooi' is een uitspraak, maar die is inderdaad niet echt NL volgens mij Bedoeling is om duidelijk te maken dat in vorm gesneden taarten, die niet iets specifieks voorstellen, niet onder de noemer 3D vallen. Een taart in hartvorm dus duidelijk niet, een wavy ook niet.
Maar als die taart nou weer een anatomisch hart zou moeten voorstellen, dan weer wel
hahah moet je je voorstellen hoe vlug wij al tevreden zijn
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » 3D rubriek