Onderwerp: Angel en een cadeautje voor de juf
Ik kende haar niet maar vond haar erg leuk om te maken.

En deze was voor de juf want die was jarig.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Angel en een cadeautje voor de juf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kende haar niet maar vond haar erg leuk om te maken.

En deze was voor de juf want die was jarig.

Leuk geboetseerd! Ze is toch van Lilo en Stitch?? De juf was vast blij met de taart, ziet er netjes uit!
Je taart is hardstikke leuk,ken het figuurtje ook niet,lijkt wel iets uit lilo&stitch,daar doet het mij het eerst aan denken.
Ook de andere stapel is mooi
,wat is het voor kleur eigenlijk,bruin of iets van rood,wat moeilijk te zien door de flits.
wat een leuke taarten
het figuurtje is uit lilo en stitch mijn dochter heeft er n.l. een knuffel van hebben we gekocht in disney.
wat een leuke taarten
het figuurtje is uit lilo en stitch mijn dochter heeft er n.l. een knuffel van hebben we gekocht in disney.
Ja dit meisje dus ook en daarom wilde ze ook de taart ervan.
Je taart is hardstikke leuk,ken het figuurtje ook niet,lijkt wel iets uit lilo&stitch,daar doet het mij het eerst aan denken.
Ook de andere stapel is mooi,wat is het voor kleur eigenlijk,bruin of iets van rood,wat moeilijk te zien door de flits.
Ja het is een soort rood/bruin indd. Had teveel gemaakt voor de hotweel.. Misschien kun je daar de kleur beter van zien.

Mooie taarten!!
Die hotweel blijft wel heel gaaf hè 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Angel en een cadeautje voor de juf