1

Onderwerp: _different_ stelt zich voor!

Dag allemaal,

Ik ben _different_, en ik ben zo goed als 20 jaar. Ik woon zowel op kamers in Arnhem, als bij mijn ouders in Winterswijk.
Ik bak al sinds ik klein ben graag koekjes, cupcakes, taarten, cakes, maak chocolaatjes en bonbons... Noem het maar op!

Sinds ruim een jaar decoreer ik ook echt, tot nu toe vooral cupcakes. Sinds ik het fondant en marsepein heb ontdekt, kan ik me helemaal uitleven. Vorige week heb ik ook voor het eerst een taartje gebakken, gevuld en bekleed. Dit viel me nog best mee! Ik deed altijd cupcakes, als er namelijk eentje mis gaat heb je er nog wat over haha  ;)

Ik heb nooit een workshop ofzo gevolgd, ik zoek gewoon heel veel how-to's op, en probeer gewoon lekker veel! En oh ja, ik steel heel veel ideeën van het forum hier. Sssst ;)

2

Re: _different_ stelt zich voor!

Welkom en veel bakplezier :thumb:

3

Welkom. Niks mis mee om ideeen te stelen hoor. Zo beginnen we toch allemaal?
Misschien vind je het leuk om eens te kijken bij ons freubelclubje in Apeldoorn. We komen 1 keer per maand in de avond samen en dan is er een Demo. Je kan materialen proberen van anderen, lekker kletsen en gewoon heerlijk met je hobby bezig zijn. Beginners, gevorderde alles zit door elkaar. Neem maar een kijkje op het topic.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137684

4

welkom, stelen noempen wij het niet hoor. Iedereen is hier welkom om ideeën op te doen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

muisje81 schreef:

Welkom. Niks mis mee om ideeen te stelen hoor. Zo beginnen we toch allemaal?
Misschien vind je het leuk om eens te kijken bij ons freubelclubje in Apeldoorn. We komen 1 keer per maand in de avond samen en dan is er een Demo. Je kan materialen proberen van anderen, lekker kletsen en gewoon heerlijk met je hobby bezig zijn. Beginners, gevorderde alles zit door elkaar. Neem maar een kijkje op het topic.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137684

Ik zal het topic eens in de gaten houden :D Misschien kan ik wel een keertje gezellig komen kijken!

6

Ja hoor. Iedereen is welkom. Is vooral erg gezellig ook  ;)