1

Onderwerp: Gestapelde taart in de vriezer

Het dochtertje van een collega is 9 maart jarig. ik zou voor haar een taart maken maar dan ben ik op vakantie.
Kan ik nu alvast een gestapelde taart (3 taarten) voor haar maken en dat de collega deze taart zo lang in de vriezer bewaard?

2

Re: Gestapelde taart in de vriezer

Ik zou hem niet gestapeld invriezen  :nooo . Lijkt me niet handig met invriezen én niet met ontdooien  :nooo
Maar misschien dat anderen er juist goeie ervaringen mee hebben?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ik heb eeen XXXL doos (40x 40 x40 hoog) waar de gestapelde taart in past en deze past ook in de ligvriezer van de collega. Dus bij het invriezer en ontdooien hoef je alleen de doos in en uit de vriezer te halen.
Maar blijft de taart recht en mooi?

4

Denk dat dat vooral ligt aan de wijze van stapelen en stutten..........en ik denk dat ie gestapeld langer nodig heeft om te ontdooien  :think:

En de doos moet natuurlijk ook in haar koelkast passen bij het ontdooien.............

5

Karin09 schreef:

En de doos moet natuurlijk ook in haar koelkast passen bij het ontdooien.............

Ja want als je dat niet doet dan ontdooit je taart veel te snel.. Ik vrees voor inzakkende of smeltende taarten.
Kun je niet 2 grote vierkante taarten maken zodat ze net zoveel stukjes heeft als bij een stapel. Of aanvullen met cupcakes.