Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn eerste taarten parade (spannend!!)
Mijn eerste baksel was puur gemaakt met alle info die ik via dit forum gevonden hem en ook volledig geinspipikt (dank!)
De iglo was puur met restjes en niet afgesmeerd waardoor de fondant acuut smolt natuurlijk maar ik moest hem er van mijn man toch opzetten. Ben wel trots op mijn eerste boetseersels.

Toen toch maar een cususje gedaan bij "de leukkste taarten in het Westland" Was super leuk! en handig voor de nodige tips en trucs.
Het resultaat; een kikkertaart.

En daarna thuis weer aan de slag. Eerst nog een "oefentaartje" gewoon voor thuis.

Mijn eerste taart die meeging naar vooral onbekende!! (eng zeg)
Vrienden van mijn collega hadden een kraamfeestje voor haar georganiseert en aangezien zij gek is op schaapjes was dit de uitgelezen kans om de "valentine sheep' na te maken en voor het eerst mijn tappits te gebruiken.
De reacties waren geweldig en de kraamtranen vloeide rijkelijk! Wat een bijzonder gevoel geeft zo'n reactie. Het schaap mocht niet eens aangesneden maar moest bewaard
Ben zelf ook wel heel trots op het resultaat.

Over twee weken is mijn man jarig dus dan volgt het volgende project. Wil mijn eerste stapeltaart gaan maken. Ook weer zo spannend! het is echt verslavend zeg
Dank voor het kijken en feedback is welkom!
groetjes Sasja
Vergeet ik toch bijna om de verjaardagstaart voor één van mijn beste vriendinnen toe te voegen!
Puzzelplaatje van forever friends ook op de cursus gemaakt en dit was de perfecte gelegenheid die te gebruiken!

(het werd zomer, dan smelten iglo's
)