1

Onderwerp: Sportschool

Ik zou graag voor vrienden die een eigen sportschool hebben petit fourtjes willen maken voor hun open dag. Ik klus er wel eens gezellig bij in hun zaak en het leek me leuk iets lekkers mee te maken.

De kleuren die ze in hun logo gebruiken zijn rood en geel, dus dat is makkelijk. Daar kan ik de petit fourtjes mee bekleden. Maar ik wil er graag een simpele versiering op! Heeft iemand een leuk idee?

Groetjes Marleen

2 Laatst bewerkt door lune (11-10-2007 17:17)

Re: Sportschool

een gewicht?(dumbel) een arm met een spierbal,

Alles goed???? nee 3 fout

3

chronometer - sportschoen

4

Wat is een chronometer? :s Of klink ik nou erg onsportief??

Ik zou ook voor gewichten gaan :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5 Laatst bewerkt door mascha (11-10-2007 23:02)

volgens mij bedoelt ze een stopwatch. Die worden ook wel chronometers genoemd. Jij vergeet toch altijd de tijd als je aan het sporten bent Marianne? vandaar dat je het niet weet ;) :lol:

Oh ja, en even antwoorden op de vraag van het topic (oeps)
ik zou denk ik gele en rode (toch?) plakken marsepein op de cakejes leggen en daarop dan gewichtjes.

Ik heb ook weleens een step proberen te maken maar dan denkt iedereen: 'wat is dat?!?'
Ik heb wel een keer een sporttaart gemaakt, daar kan je wel even naar kijken, maar daar staat verder niets sportschoolerigs op volgens mij ;)

Mijn website: Presentaart

6

ja idd een chronometer is een stopwatch..
ik wist niet dat dat een Belgisch woord was :)

7

mmm ind gewichten, een biddon, handoekje

Groetjes Inge

8

Hoi ik ga me er ook even mee bemoeien,ze hebben toch wel een logo,je kunt dan toch ook het logo doen.meestal is dat een afkorting of teken.Dat zou ik doen.Je kunt ook het teken voor spinning doen.dat heeft een mooie vormgeving en is herkenbaar.
Gr gurdie

Taartie La Mama