1

Onderwerp: Help mijn eerste bruidstaart

Mijn broertje gaat 1 juni trouwen en nu hebben ze mij gevraagd om de bruidstaart te maken. Ik voel me natuurlijk super vereerd. Maar daar ik nog niet zo heel erg veel ervaring heb in het taarten bakken. Heb ik nog wel een paar vragen. Hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen.

Ten eerste gaan wij maandag`s al die kant op en de bruiloft is woensdag pas. We hebben een huisje gehuurd daar in de buurt.
Nu had ik het idee opgevat. Om van te voren de biscuits te bakken, te vullen en te bekleden. En dan in te vriezen. En ze gevroren mee te nemen maandags. Dan daar in de koeling laten ontdooien en dan dinsdags te decoreren. En woensdag naar de locatie. Maar ik weet niet of dit haalbaar is. En of dit de smaak wel ten goede komt. Hebben jullie hier ervaringen mee?

En anders zou ik de biscuits gevroren mee kunnen nemen. En dan dinsdags vullen en afsmeren bekleden en decoreren. Maar dan moet ik zo`n beetje mijn hele keuken inhoud meenemen om maar een beetje makkelijk te kunnen werken.

Jullie begrijpen mijn dilemma (in ieder geval in mijn ogen)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Wendy

2

Re: Help mijn eerste bruidstaart

ligt ook helemaal aan de soort vulling denk ik.

Goed navragen hoeveel ruimte de koelkast heeft en wat voor basisgereedschap de keuken in het huisje heeft.

:think: Ik denk toch al je taartdecoreerspul meesjouwen, voor je weet maar nooit, dus misschien net zo goed daar vullen enz.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl