1

Onderwerp: Help! hoe dit figuur op mijn taart?

Ik heb hier twee fotos van de had van fatima,

Ik ben helemaal niet goed in het natekenen en ik kan geen sjabloon vinden dus mijn vraag wie kan me helpen een oplossing te vinden.

Deze hand moet op een taart komen,
tips!!!

http://94.100.124.142/1239650001-1239700000/1239696301-1239696400/1239696304_5_nP15.jpeg

http://94.100.120.34/1239650001-1239700000/1239696301-1239696400/1239696307_5_-0Wd.jpeg

alvast bedankt

2

Re: Help! hoe dit figuur op mijn taart?

De rubriek Sjablonen, Patronen & Howto's is bedoeld voor het delen van eerstgenoemde, niet voor vragen ernaar. Zie het sticky (=topic met belangrijke informatie) bovenin de rubriek.

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Sorry,

Ben nog aan het ontdekken hoe en wat allemaal,

Ik dacht dat ik goed zat, Maar bedankt voor het verplaatsen...

4

upp??

niemand die me kan helpe?

na 1 uur al uppen? Dat is helaas niet toegestaan, de volgende keer verwijderen we je upje.

Je zegt dat je geen sjabloon hebt, maar wat is dat eerste plaatje dan?? Dat kun je toch gebruiken als sjabloon?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Ik zou hem uitprinten en dan uitknippen, dan heb je de omtrek. Met een roltooltje langs de omtrek gaan. En dan kun je die lijntjes binnen in met bv royal icing spuiten? En dan natuurlijk ook het lijntje van de omtrek overtrekken met royal icing.

heerlijke taartgroetjes van Brenda

7

Oh oke,

Ja ik wil graag weten hoe ik deze erop krijg met bijv RI...
zou niet weten hoe...

8

joyvin schreef:

Ik zou hem uitprinten en dan uitknippen, dan heb je de omtrek. Met een roltooltje langs de omtrek gaan. En dan kun je die lijntjes binnen in met bv royal icing spuiten? En dan natuurlijk ook het lijntje van de omtrek overtrekken met royal icing.

Dit zou indd kunnen, zal dan toch is moeten gaan oefenen. Bedankt voor je tip

Overtrekken op bakpapier met pipinggel en dan het bakpapier met de pipinggel op de taart afdrukken. Dan met de sugargun sliertjes plakken of oververven? Zoiets?