1

Onderwerp: Marsepein 1:4

Ik had van het weekend me 1ste taart gemaakt..en hij is in 1 keer gelukt...!!Ben zooooo trots  :D ....Maar hij was ook heel lekker maar ik brak wel bijna me tanden(bij wijze van spreke natuurlijk  :lol: ) zo zoet was die marsepein....Ik had de marsepein 1:4 gekocht....Ik weet dat er dan heel veel suiker in zit....Maar kan ik voortaan beter 1:3 kopen...??Ik vond hem ook wel moeilijk kneedbaar...

Iemand tips....??

Liefs

2

Re: Marsepein 1:4

Hoi hoi,

Ik gebruik altijd zeelandia marsepein, en dat werkt supergoed en is ook minder zoet vind ik !

Gr. Esther

3

Ik sluit me aan bij Esther. Zeelandia (1:3 gebruik ik) is veel soepeler en daarom veel makkelijker te kneden.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

esbosje schreef:

Ik gebruik altijd zeelandia marsepein, en dat werkt supergoed en is ook minder zoet vind ik !

:Y

5

't wordt saai, maar ook ik ben een zeelandia fan!
Ik had eerst ook 1:4, maar nu ik 1:3 heb blijkt dat 1:4 veel stugger en veel minder lekker is. Overstappen op 1:3 dus!

6

ben je al overtuigd, of zal ik ook nog ik ook zeelandia 1:3 roepen? ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

fotoooooooooo

Liefs Miranda

8

hahaha sorry voor me late reactie..waar kan ik de zeelandia halen dan ..??

http://www.deleukstetaartenshop.nl/mars … -4289.html

maar 1:3 of 1:4 is maar 8% verschil in amandelen, marsepein is gewoon zoet.  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Jaaa ik denk dat ik dan maar een wat minderzoet vulling moet kiezen haha......Moet iig ook nog veel leren met decoreren haha....maar thanx allemaal voor de adviezen..

liefs

Hier ook een Zeelandia fan!

Heb laatst per ongeluk 1:4 gekocht, was geen succes  :nooo

12

Oeps, ik heb vandaag ook 1:4 gekocht. Die ga ik dan maar mengen met wat rolfondant  :)