1

Onderwerp: Ik ben Dette

Hoi,

Ik lees hier al een tijdje mee en plaats af en toe een vraag die hier altijd snel wordt beantwoord.

Toen mijn dochter 1 jaar was ik opzoek naar een fototaart, maar per ongeluk stuitte ik op deze zeer verslavende hobby. Mijn eerste taartje in de vorm van een lieveheersbeestje was geboren. Inmiddels is mijn dochtertje 21 maanden.
Het maken van taarten ga ik steeds leuker vinden, ik ben nu ook erg opzoek naar een nieuw taart-excuus om eens wat anders uit te proberen met de fondant omdat ik de taarten nog niet zo mooi bekleed krijg. Eigenlijk heb ik nog maar veel te weinig taarten gemaakt, zielig he!

Nu nog even wat over mezelf. Ik ben 28, getrouwd en sta enkele dagen per week als juf voor de klas op een basisschool.

Groetjes,
Dette

2

Re: Ik ben Dette

Hoi Dette
Ben benieuwd naar je nieuwe creaties! :thumb:

Groetjes Tweety!

3

Tweety1974 schreef:

Ben benieuwd naar je nieuwe creaties! :thumb:

Ik durf ze hier echt niet te showen nadat ik al jullie mooie taarten heb gezien. Maar als ik iets heb gemaakt wat ermee doorkan dan zal ik het zeker plaatsen.

4

Dette schreef:

Ik durf ze hier echt niet te showen nadat ik al jullie mooie taarten heb gezien. Maar als ik iets heb gemaakt wat ermee doorkan dan zal ik het zeker plaatsen.

Gewoon posten hoor! Het kan je helpen om steeds te verbeteren. Iedereen is hier zo ooit begonnen!!! Hoe meer je maakt en post hoe betere resultaten je krijgt. Dat is tenminste mijn ervaring.

Trouwens nog welkom op dit verslavende forum!!!

5

Tuuuuuurlijk.... gewoon showen hoor!

Welkom hier!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Lekker showen, we zijn allemaal een keer begonnen!!

Welkom op het forum!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!