1

Onderwerp: Ideeen gevraagd....

Hebben jullie leuke ideeen voor een taart?

Ga van de week een taart maken voor onze verjaardag, deze vieren we a.s. vrijdag.

Mijn man en ik vieren onze verjaardag samen en wil dus een taart die bij ons allebei aansluit of gewoon een leuke taart. Maar ben nog even inspiratieloos. Ik heb nog niet zo heel veel taarten gemaakt en ben dus nog steeds beginner.

Wie o wie heeft er leuke ideeen? Het word gewoon een ronde taart...

Alvast bedankt.

(puzzelen heb ik nog nooit gedaan, boetseren wel)

Trotse moeder van Danyllo, Jermayne & Noélya

2

Re: Ideeen gevraagd....

Hebben jullie een gezamenlijke hobby wat je in het thema kunt verwerken?
Of iets met jullie leeftijden,misschien bij elkaar optellen?

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

We hebben niet echt een gezamelijke hobby....

Wel drinken we graag (samen) een wijntje en eten daar liefst franse kaasjes bij.... Mmmm misschien een ideetje

We zitten graag buiten in de tuin. Onze leeftijden bij elkaar word dan 65.... hahaha (kan er een pensioen taart van maken....)

Wilde iets gaan boetseren maar ja.... Nog ff doordenken dan maar.

4

Klinkt wel logisch; 1 taart in de vorm van een fles wijn en 1 taart in de vorm van een kaasje ! Weinig boetseerwerk dat wel, of je moet muisjes in/om je kaas-taart maken  :)

Groetjes, Conny

Dat is wel een flinke uitdaging....

Kan natuurlijk kaas op de taart maken, of de ronde taart maken alsof het een kaas is en inderdaad met muisjes bekleden...

6

Jans,

Jij bent van de boetseer en dat gaat je goed af dus franse kaasjes op je taart met een lekkere fles wijn ertussen in!
Gaat jou zeker lukken!!!
Hoorde van eric je taart(probleem) ;)  en dacht: "zal je gelijk ff zoeken!"  :lol:

Groetjes,
Angela

Groetjes, Angela

Haha thanx An....

Dacht ga weer ff verder neuzen voor ideeen.

Biscuit staat in de oven, voor het eerst met mix dus ben heel benieuwd. Moet ik er nu bijna aan geloven dan, Eric rekent nu op een taart met kaasjes en een flesje wijn..... O jee....  *D