1

Onderwerp: oooooh....ik kan het toch niet laten

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het maken van mijn eigen site.
Gelukkig hebben mijn man en ik de volgende 3 hobby's: taarten maken, fotograferen en websites maken (komt dat even goed uit :D )
Ik heb hem al een tijdje geleden toegevoegd aan mijn profiel, maar verder eigenlijk nog niet.
De site is nu (bijna) af, ik moet nog even naar het lettertype kijken en misschien wat teksten aanpassen, verder heb ik geen prijzen etc. erop staan, omdat het voor mij nu voornamelijk als hobby is....maar verder ben ik er echt superblij mee.
Ik hoop dat jullie een kijkje komen nemen en tips zijn altijd welkom.

Dit is mijn site:

www.taartenvanoranje.nl

Oh ik vind dit echt zo spannend, ik heb echt getwijfeld of ik er een topic voor zou aanmaken.
Er zijn hier zo ontzettend veel goede taartenmaaksters (en makers ;) ) met ook zulke mooie sites....maar goed, ik ben toch wel heel trots op de mijne en hoop dat jullie hem leuk vinden.

groetjes karin

2

Re: oooooh....ik kan het toch niet laten

Wat een leuke site! heb ff snel gekeken. Leuk ook die header met draaiende molentjes. :Y  :Y

En toch een tip  :o vind het lettertype een wel beetje gewoontjes  :o

3

Wat een heerlijke hollandse site! Leuk hoor!

Kijk ook eens op mijn facebookpagina;
www.facebook.com/bakeanddeco

4

Even verder rondgekeken...en ooo wat een hoop leuke dingen staan er op. Vind de hartjes in de rubriek boetseersels errug leuk. Mag ik hem opslaan ter inspiratie?

5

djehr schreef:

Ik denk stiekem dat het juist een heel apart lettertype is maar dat dat niet op jouw pc staat, dus dat jij Times new roman ziet.

Leuke site :Y maar je topic gaat wel naar Het WWW ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

djehr schreef:

Wat een leuke site! heb ff snel gekeken. Leuk ook die header met draaiende molentjes. :Y  :Y

Dat ben ik helemaal met je eens, ik heb ook eigenlijk een ander lettertype, maar dit is niet een standaard lettertype en wordt dus niet door alle computers herkend...en dan maakt hij er een standaard lettertype van....maar wordt aan gewerkt.

Tuurlijk mag je de hartjes opslaan...ik vind dat alleen maar leuk

groetjes karin

7

Marianne schreef:
djehr schreef:

Ik denk stiekem dat het juist een heel apart lettertype is maar dat dat niet op jouw pc staat, dus dat jij Times new roman ziet.

We waren precies gelijk.
Sorry, ik had even verder moeten kijken dan mijn neus lang is....ik was eigenlijk zo zenuwachtig voor het plaatsen (ik vind een site zo persoonlijk) dat ik hem daardoor waarschijnlijk verkeerd heb geplaatst.

groetjes karin

8

Je hebt een leuke site! Het ziet er geweldig uit met het draaiende molentje en de tulpjes en de randjes..super!
En dan nu aan de slag met een Holland taart, daar kom je niet onderuit met zo'n site natuurlijk!  ;)  :lol:

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

Leuke site!
Ook hier Times New Roman

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

10

hahaha.....toevallig net gister gemaakt. Hij staat bij de taartenparade :D

groetjes karin

11

Leuke site hoor! En je taarten zijn errug mooi. Ik persoonlijk vind het lettertype wat onduidelijk soms, maar dat ligt misschien ook aan mij. Verder erg leuke duidelijke site.

12

hele leuke site, en wat ik ook grappig vind is dat ik ook in maart 2010 ben begonnen, en dat ik ook Van Putten heet! Toevallig he?!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

13

joyvin schreef:

hele leuke site, en wat ik ook grappig vind is dat ik ook in maart 2010 ben begonnen, en dat ik ook Van Putten heet! Toevallig he?!

haha, dat is ook toevallig. Ik vind het echt zo'n geweldige hobby, lekker freubelen. Gelukkig heb ik veel vrienden, kennissen, familie, etc. en dus kan ik veel oefenen. Hoewel het een hobby is, merk ik dat ik toch best veel bak (mensen krijgen van mij een taart, of ze nou willen of niet  :D  :lol:  :lol:  :D )

Ik heb ook net het lettertype aangepast op de site, dus als het goed is kan iedereen het nu met een leuker lettertype zien.

groetjes karin

14

kaatje1 schreef:
Marianne schreef:
djehr schreef:

We waren precies gelijk.
Sorry, ik had even verder moeten kijken dan mijn neus lang is....ik was eigenlijk zo zenuwachtig voor het plaatsen (ik vind een site zo persoonlijk) dat ik hem daardoor waarschijnlijk verkeerd heb geplaatst.

oe...nu word ik wel heel erg nieuwsgierig...Ga morgen eens kijken op de laptop....

15 Laatst bewerkt door kaatje1 (20-02-2011 23:22)

djehr schreef:
kaatje1 schreef:
Marianne schreef:

We waren precies gelijk.

oe...nu word ik wel heel erg nieuwsgierig...Ga morgen eens kijken op de laptop....

Ik heb vanavond het hele lettertype omgegooid en heb nu gekozen voor Comis Sans, het is een standaard lettertype op elke computer, dus als het goed is kun je het nu goed zien. (zag alleen net dat het bij contact nog even moet worden aangepast, maar dat komt morgen wel.....zo lekker slapen).
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. :Y

groetjes karin

16

Hallo Kaatje,  wat een mooie site heb je gemaakt.
Je taarten vind ik geweldig!

:thumb:

groetjes, anne-mieke

17

Ja super, veel duidelijker dit lettertype. Ik ga nog even je taarten weer bewonderen, echt goed hoor!

18

ik vind je site zeker mooi, maar ik ben een echte purist als het op opbouw en opmaak aankomt ;) en ik zag dat je voor je site de opmaak in de html verwerkt hebt en daarnaast tabellen gebruikt om je site vorm te geven. éeeeeeigenlijk is dit een hele verouderde en omslachtige manier. als je gebruikt maakt van externe stylesheets en div's in plaats van tabellen is het veel makkelijker om dingen te plaatsen en te wijzigen. om even het voorbeeld te nemen van je lettertype: ik neem aan dat je voor iedere pagina een apart html-bestand hebt gemaakt, waarin je iedere keer het lettertype moet aanpassen. als je nu gebruik had gemaakt van een apart css-bestand, hoefde je alleen maar dat bestandje aan te passen en klaar!

maar voor de rest, erg leuk! vrolijk, origineel én hele mooie taarten!

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

19

Rabbeltje schreef:

ik vind je site zeker mooi, maar ik ben een echte purist als het op opbouw en opmaak aankomt ;) en ik zag dat je voor je site de opmaak in de html verwerkt hebt en daarnaast tabellen gebruikt om je site vorm te geven. éeeeeeigenlijk is dit een hele verouderde en omslachtige manier. als je gebruikt maakt van externe stylesheets en div's in plaats van tabellen is het veel makkelijker om dingen te plaatsen en te wijzigen. om even het voorbeeld te nemen van je lettertype: ik neem aan dat je voor iedere pagina een apart html-bestand hebt gemaakt, waarin je iedere keer het lettertype moet aanpassen. als je nu gebruik had gemaakt van een apart css-bestand, hoefde je alleen maar dat bestandje aan te passen en klaar!

maar voor de rest, erg leuk! vrolijk, origineel én hele mooie taarten!

Klopt, mijn man is de hele site over aan het zetten in ASP.net dus dan gaat het beter.

groetjes karin

20

Je hebt een super leuke site!!! Duidelijk en taarten zijn heel mooi en strak!!!!!  Je mag trots zijn op je site en om op het forum te plaatsen is altijd spannend! Je site maak je altijd je eigen smaak dus is het altijd afwachten wat een ander ervan zal vinden!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

21

Hoi,

Ik vind het een hele mooie overzichtelijke site met hele mooie taarten! Super!  :Y

22

Ha, wat een leuke site.

(Mmmm, ik zag idd Comic Sans en uhhh, tja ... nou ja, das niet echt mijn ding ;) )

Groetjes Karine