Onderwerp: 400 rozenblaadjes......
hier mijn 2e bestelling van dit weekend.... mijn grootste taart tot nu toe! het was de bedoeling dat de blanda een rozentopper werd en ik ben 2 wk bezig geweest om 40 rozen te maken (46 als je de rozen meetelt die de kid sgesloopt hadden
) maar toen ik begon met opplakken, bleek ik alnog veel te weinig te hebben.... ondanks dat ik 15 rozen meer gemaakt heb dan op de foto die ze me gemaild had.
gelukkig was het voor een vriendin en ze vond de taart helemaal prachtig. hij was voor haar jarige dochters... ze had die van 8 jaar gezegd dat ze een hema taart kreeg omdat ik het te druk had met mijn kids.
haha, ze wist niet waar ze kijken moest toen we de taart naar binnen brachten.
maar goed. ik ben blij dat ik even geen taart hoef te maken. heb er een zere rug ssn overgehouden. maar ben erl super trots!!!
voor het eerst zo'n grote taart en ook voor het eerst dat niet 1 maar alle taarten zo strak waren dat ze geen randje nodig hadden....
mja, aangezien die wel besteld was
oh ja, de opa van de oudtste dochter had al 30 jr een bankerbakkerij en was onder de indruk van mijn roosjes.
al kunnen ze volgens mij nog net iets mooier
oh ja, sorry voor de rommelige foto's maar ik had vrijdag avond een migraine en heb dus pas vrijdag om 2300 de eerste taart in de over gedaan... ik kon pas op het feest foto;s maken....

tips zijn altijd welkom!!