1

Onderwerp: bonbonbloc vulling????

Dag medebaksters...

ik wou laatst eens iets anders dan botecreme vulling proberen.....dacht de bonbonbloc spreekt me wel aan..hahhaha recept van hier...alles gedaan zoals het moest...slagroom warm maken en daarin de chocolade smelten, niet koken....dan afkoelen en opkloppen met klopfix....nou het werd niet dikkig???bleef heel dun...liep zo de cupcake uit.....hmmmmm what went wrong?????
gr maartje

2

Re: bonbonbloc vulling????

Het moet echt heel goed koud zijn!! Ik denk dat het bij jou niet genoeg  is afgekoeld. Ik maak het altijd een avond van te voren en laat het de hele nacht in de koelkast staan.

3

ooo dat zou kunnen!!!!
super bedankt...niet aan gedacht...heb idd niet heel lang gewacht.....dank je...ga gewoon nog een keer proberen!!!
gr maartje

4

Hey Hey,

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb de vulling toen 10 minuutjes in de vriezer gezet. Toen heb ik 3 minuten gemixt en toen was ie perfect! Aangezien ik altijd ongeduldig ben, gaat bij mij de vulliing voortaan even de vriezer in!

5

Ik heb laatst gewoon een stukje bonbonbloc meegebakken in de cc. Was heel lekker, en bleef lekker zacht na het bakken en afkoelen. Voor een taartvulling is het natuurlijk geen optie, maar voor een cc dus wel!

6

Hi, t is idd t beste om t even vtv te maken en t een paar uurtjes in de koelkast op te laten stijven...succes!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

7

Ik heb van de week ook bonbonbloc-vulling gemaakt en dankzij jullie tips is hij goed gelukt! Inderdaad goed koelen!  :Y

Helaas viel de uiteindelijke smaak (in combinatie met de slagroom) mij erg tegen.
Geen bonbonbloc-vulling meer voor mij...  :nooo