26

Re: Chocolade taart met Maltezers

Hoi Magnolia,

Ik heb dat boek ook!! De titel vind ik niet zo persoonlijk, hoewel ik de humor er wel weer van in zie ;) maar inderdaad een heerlijk boek!!

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

27

Re: Chocolade taart met Maltezers

ik heb dat boek "hoe wordt ik een goddelijke huisvrouw" geleend bij de bieb en mijn eerste experiment is jammerlijk mislukt. De cakesjes zagen er leuk uit, maar in het midden waren ze ingezakt en de bodem was omhoog gekomen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wat dingen had veranderd, had de boter vervangen door margarine en de melk door soja-melk. Misschien was dat niet zo slim :)


groetjes,
gina

28

Re: Chocolade taart met Maltezers

Hai Inge!

Ja ik ben wel blij met dat boek!
Maarre je zal wel erg druk zijn nu vlak voor de vakantie al die webshopbestellingen.
En dan komt er midden in de nacht nog een bestelling van mij erbij. :-D

Ik kijk uit naar mijn pakketje!

In ieder geval wens ik je een HELE  fijne vakantie en geniet ervan (als je dit nog leest), want als je terug bent wacht er misschien weer een hele lading bestellingen thuis op je te wachten.

Veel plezier en geniet ervan!!!!
Groetjes | Magnolia

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

29

Re: Chocolade taart met Maltezers

Ik wil deze taart gaan maken vandaag maar vroegf met af of die lichtbruine suiker basterdsuiker moest zijn of rietsuiker...of....misschien nog iets anders ????

Ik hoop dat iemand me snel antwoord kan geven

30

Re: Chocolade taart met Maltezers

volgens mij kan je beide suikers wel gebruiken zonder dat het resultaat al te verschillend zal zijn.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

31

Re: Chocolade taart met Maltezers

Ha!!

Ik ben al in geen eeuwen hier op het forum geweest, maar toch even een antwoord: ik gebruik dus altijd lichtbruine basterdsuiker. Rietsuiker is wat groffer, harder ook, misschien als je het eerst fijner maakt in een keukenmachine? Heeft ook een andere smaak trouwens...
Maar ik vrees dat mijn antwoord een beetje te laat voor je kwam, nicole??

enne Mac, ik heb het boek nog niet, maar dat geeft niet: sint komt er aan, de feestdagen en dan ben ik nog in februari jarig, kans genoeg dus!!! Ik ga hem zo even op een lijstje zetten...

veel groetjes van Karin

meer taarten zien? Kijk dan op www.mijnalbum.nl/Album=TMZVUMMI