1

Onderwerp: in de categorie: rijg eens iets anders aan een sateprikker:

Een bokkepoot-spritsbolletje met pure chocolade en blingbling...

Ik vond 't leuk om te doen en t was ook zo gepiept vergeleken met een taartje.

Om te zorgen dat ze mooi blijven heb ik ze maar ingepakt. Gemaakt voor de mede-taartenversierders morgenmiddag bij Steef, ik kan bij een freubelmiddag-als ik beloof iets voor bij de koffie mee te nemen- toch moeilijk komen opdagen met een kano niet waar?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6UUTIIRT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KFADQRMH.jpg

doei!

2

Re: in de categorie: rijg eens iets anders aan een sateprikker:

ziet er leuk uit zeg!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

wat een leukerds zeg!! en lang leve prinses lilly fee versiersels haha.. Ze zijn zoo schattig O-)

4

Leuk gedaan zeg.

5

Ziet er leuk uit! Mag ik vragen hoe je de bolletjes gemaakt hebt? Het klinkt lekker maar ik kan via de zoekfunctie en google geen recept vinden...

Groetjes, Monica

6

Hoi, ik heb een pakje bokkepootjes en 3 spritsen verkruimeld. Half bakje roomkaas erdoor en balletje gedraaid. Balletjes in de diepvries n na een uur stokjes erin. Eerst de helft uit de diepvries. Zet long drink glazen klaar. Chocolade au bain Marie verwarmen en daar de bolletjes doorheen. Dan gelijk sprinkles eroverheen doen en af laten koelen. Na een uurtje verpakken...

Ik heb het nu met bokkepootjes gedaan maar het kan ook met oreo of Bastogne of koffiewafels ofzo. En je kan natuurlijk ook andere chocolade gebruiken. Of ipv roomkaas gewoon jam erdoor, leef je uit!

Veel plezier

7

Bedankt! Met oreo heb ik het al eens gedaan, die balletjes waren echt goddelijk. Ik ga deze ook proberen!

Groetjes, Monica