1

Onderwerp: Op zoek naar een afbeelding van een ajaxtaart

Ik ben op zoek naar een afbeelding van een ajaxtaart. Wij willen het gan maken voor de verjaardag van mijn zoon.
Groetjes Joo  :9

2

Re: Op zoek naar een afbeelding van een ajaxtaart

Welkom op het forum :)
Juist als je nieuw bent is het handig om de titels, omschrijvingen en sticky's (=belangrijke topics bovenaan elke rubriek) even te lezen vóórdat je een topic start. De rubriek "Over de site" gaat - zoals je misschien een beetje uit de naam af zou kunnen leiden... - over de site zelf en is niet bedoeld voor vragen over Taart decoreren.

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Hallo Joo,
Ik heb vorig jaar een Ajaxtaart gemaakt voor mijn man. Je kan 'm bewonderen op mijn taartensite bij 't kopje verjaardag volwassenen.  Hier links van mijn verhaaltje kan je op mijn website klikken.
Succes!

4

Even googlenen en dan kom je heeeeel veeeeel taarten tegen  ;)

5

Hoi ,

|Ik heb je even gemaild, groetjes Jose

6

www.salad-six.nl

We hebben al wat ajax taarten gemaakt, neem maar eens een kijkje.Onder logo taarten.
Sucses met je eigen taart

Groetjes Sandra & Yvonne
www.salad-six.nl

7 Laatst bewerkt door miekebakker (21-02-2011 15:40)

Ik heb een ajax-logo via google, je typt "afbeeldingen ajaxlogo in en je krijgt er heel wat te zien.Uitprinten, overtrekken op patroonpapier. Wit ondergrondje van marsepein of fondant (rond) en daarop het logo leggen, met coctailprikker de lijntjes volgen, dan heb je het patroon op je ondergrondje. Vervolgens met de sugargun de lijntjes beplakken,klaar.
Succes

Wish it...... Dream it..... Do it.......