1

Onderwerp: bruidtaart proeverij taartjes

Ik had vanavond mijn eerste proeverij voor een bruidstaart. Heel spannend dus. Kreeg alleen de strik niet goed, heb dus fondante schrijfjes er tussen moeten leggen en die kan je wel zien, maar ja hij bleef staan en het viel hun niet op  :+
Het moest wit met roze worden, een strik en bloemen (heb gelijk ook mijn gelatine bloemen geshowd  :D )

De vullingen alle drie met 1 laag slagroom. 1 met zwitserse room (en die is het niet geworden voor de bruidstaart) 1 met bokkenpoot vulling, 1 met noga vulling (mmm en die is lekker  :P )

En dit waren ze dan.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TJ8GGR7H.jpg

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

2

Re: bruidtaart proeverij taartjes

wow die gelatine bloemen blijven super he!!!

mooi gedaan hoor enne gefeliciteerd met je opdracht!

gr lon

gr lon

3

thanks! Ja die bloemen blijven gaaf! Ben echt blij dat ik weet hoe ze te maken  :D

4

graag gedaan ;)

enne ik ben nog niet zo wijs hoe ze te maken, maar goed komt vast nog wel ooit een tijd dat ik ook iets bijzonders kan :) .
wil graag iets met suikertrekken/blazen gaan doen, maar dan moet eerst mijn taartpotje verder aangevuld worden hihihihi :D

gr lon

gr lon

5

fluppyduck schreef:

graag gedaan ;)

enne ik ben nog niet zo wijs hoe ze te maken, maar goed komt vast nog wel ooit een tijd dat ik ook iets bijzonders kan :) .
wil graag iets met suikertrekken/blazen gaan doen, maar dan moet eerst mijn taartpotje verder aangevuld worden hihihihi :D

gr lon

Ik heb de workshop gelatine bloemen dus gehad, is wel een aanrader hoor. In april geef ik ze ook, kan ik nog even oefenen, ik heb nu al aanmeldingen (WOW)

Dat blazen lijkt me ook heel mooi, maar inderdaad er moet eerst weer wat verdient worden, het vliegt er door!

6 Laatst bewerkt door fluppyduck (21-02-2011 13:54)

hoi hoi is wel erg jammer je woont zo ongeveer aan de andere kant van t land... anders kwam ik bij je in de leer ;) .

gr lon

gr lon

7

Voor mijn cursus die 2 dagen was ik ook 12 uur onderweg  :Y  omdat hier in Zwolle ook niks is hier in. Dus tja dan moet je wat he  :D

8

ach misschien denk ik er over een paar maandjes anders over wanneer t weer wat beter met mijn bekken gaat :) .

is tr :) ouwens wel een goed teken dat er hier in de buurt niets is, ben je wel 'speciaal'' als je snapt wat ik bedoel ;)

gr lon