Onderwerp: te mooi om op te eten ;)
Weer wat uitprobeerseltjes van malletjes die ik nog nooit gebruikt had en deze maar getest op een klein cupcakeje.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » te mooi om op te eten ;)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer wat uitprobeerseltjes van malletjes die ik nog nooit gebruikt had en deze maar getest op een klein cupcakeje.
....... wow die zijn echt heeeel mooi!!
Welke mallen heb je daarvoor gebruikt? 
mooi!!
ja die malle wil ik ook!!!! nice 
Prachtig zeg!
Welke malletjes zijn dat inderdaad, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb twee verschillende mold gebruikt, beide van first impressions.
De linker is gemaakt van de Assorted Flower Medallion mal, de andere die in de mal zitten heb ik van de week gepost op andere cupcakes.
De bovenste en recht heb ik gemaakt met de medallion set van first impressions.
Zelf heb ik beide malletjes uit Amerika. Ik zag dat beide ook te koop zijn bij ellens creatieve cakes.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb twee verschillende mold gebruikt, beide van first impressions.
De linker is gemaakt van de Assorted Flower Medallion mal, de andere die in de mal zitten heb ik van de week gepost op andere cupcakes.
De bovenste en recht heb ik gemaakt met de medallion set van first impressions.
Zelf heb ik beide malletjes uit Amerika. Ik zag dat beide ook te koop zijn bij ellens creatieve cakes.
Ze zijn echt heeeeel mooi!! Misschien daar ook maar een verlanglijstje aanmaken 
Werkelijk prachtig!!!!
Groetjes Darlene
Wauwwwww, super de luxe, hoor!
Super mooi
Zo hey die zijn mooi.. weer wat om op het verlanglijstje te zetten!
Zo hey die zijn mooi.. weer wat om op het verlanglijstje te zetten!
En die is waarschijnlijk al mega lang....
Bij mij komt er ook iedere keer wat bij. Je bent nooit uitgekocht taartenbakken als hobby.
Ze zijn echt heel erg mooi.
Ik ben zelf een beginner. Mijn vraag is dan ook, heb je ze met fondant of marsepein gemaakt? Ze zien er ook een beetje glanzend / parelmoerachtig uit. Hoe doe je dat?
...ze staan bij mij ook op het verlanglijstje.
Super mooi zijn ze.
Super mooi !!!
Welke cupcake vormpjes heb je gebruikt ?
Ze zijn nog zo mooi wit... die van mij worden helemaal doorschijnend.
Thanks!
TofTaartje: Ik heb ze met fondant gemaakt. De glans heb ik gemaakt met de pearle lustre spray
Mo-tje78: ze zijn van House of Marie. Nu je het zegt.. ze zijn inderdaad nog mooi wit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » te mooi om op te eten ;)