1

Onderwerp: Hoe een babydekentje maken....

Het zo ontzettend lieve dekentje waar het baby'tje op ligt bij sommige geboortetaarten.
Is dit een puzzeltje van vierkantjes of is hier een andere handige tip voor.

Wie kan mij dit vertellen!

Alvast bedankt..

2

Re: Hoe een babydekentje maken....

hmm ik heb hem nog nooit gemaakt. Maar wat ik zelf denk ik is marsepein of fondant uitrollen en dan er een vierkant uitsnijden.  Met de babystempels van kruidvat en of action afbeeldingen erop stempelen. eventueel kun je er aan de zijkantjes een soort sierrandje maken. Hoop dat ik je goed heb geholpen. groetjes Ouassima

3 Laatst bewerkt door Wenny (14-02-2011 14:48)

Ouassima23 schreef:

hmm ik heb hem nog nooit gemaakt. Maar wat ik zelf denk ik is marsepein of fondant uitrollen en dan er een vierkant uitsnijden.  Met de babystempels van kruidvat en of action afbeeldingen erop stempelen. eventueel kun je er aan de zijkantjes een soort sierrandje maken. Hoop dat ik je goed heb geholpen. groetjes Ouassima

Kijk daar kom ik al weer een stuk verder mee...haha daar had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht....soms is een beetje hulp erg handig..

Super bedankt...

4 Laatst bewerkt door Carien (14-02-2011 14:49)

daar is een speciale patchwork-dinges ( :o ) voor, volgens mij tenminste

(jaahaa, ik help altijd heeeel goed :s  ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

ik heb heel simpel het dekentje uitgesneden en er alleen een hokjespatroon opgerold.. heb nl geen mooie stempeltjes, maar dit zag er ook cute uit (zie avatar)

6

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=133915

7

Thanks allemaal.... :)  al weer heel wat duidelijk.