Onderwerp: Nog wat cupcakes
Voor de juffen op school, van mijn jarige dochter, voor bij de koffie.

En nog een paar voor thuis, stroopwafelcupcakes met een carameltoef

*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog wat cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de juffen op school, van mijn jarige dochter, voor bij de koffie.

En nog een paar voor thuis, stroopwafelcupcakes met een carameltoef

Mens wat ben jij druk geweest! Annemarie wat heb je een mooie taart gemaakt, gave cupcakes en Noa heeft geweldige koekjes gemaakt..wees trots!!!!
Fijne verjaardag nog en fijne valentijn!!!
Inderdaad lekker productief geweest; ik kan niet even verder surfen of je hebt alwéér een nieuw showtopic geplaatst, hahaha! Maar ook deze weer errrrrg leuk!
Jammie, daar zou ik wel een paar klawatsen met de zweep voor over hebben
.
Oh wat zien de stroopwafel cc's met toef er heerlijk uit!
En die voor de juffen zijn mooi!
Petje af hoor dat je dit allemaal in één weekend voor elkaar hebt gekregen samen met je andere baksels!
Prachtige cupcakes, mooie combinatie van kleuren en fondant/toef.
Grtx
Natasja
Ha Annemarie,
misschien een hele domme vraag... maar aangezien ik nog niet zo heel lang bak, ik zou heel graag willen weten waar je die toef mee maakt
is dat gewoon royal icing? of toch wat anders?
Groetjes Mieke.
Ha Annemarie,
misschien een hele domme vraag... maar aangezien ik nog niet zo heel lang bak, ik zou heel graag willen weten waar je die toef mee maakt
is dat gewoon royal icing? of toch wat anders?
Groetjes Mieke.
Domme vragen bestaan niet meid. Dit is botercreme (van de mix) gemengd met dulche de leche en een minidrupje bruine kleurstof
Ik heb ze geproefd, en ze waren yummie! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog wat cupcakes