1

Onderwerp: stapelbuikpijn...( eerste stapel)

Hier issie dan, mijn allereerste stapel...
Nog lang niet zo mooi als de andere kunstwerken die ik hier voorbij zie komen maar ben voor een 1e stapel toch best wel tevreden.
Heel veel gehad aan dit forum bij het maken.
Thnx dames voor alle tips en inspiratie!!!!
Vooral die van het antislip matje en het boodschappenkrat was een hele goede waardoor ik me geruster voelde :)
Heb ook antislipstukje onder de onderste karton en het plankje gedaan...zo zat er echt geen beweging in :Y
Tijdens het maken buikpijn van de zenuwen of alles wel goed zou gaan. Volgende x eerst maar eens oefenen ipv meteen als bestelling te maken.
Ben minder blij met de parelrand... ik krijg ze er maar niet mooi uit... misschien toch maar eens die mold bestellen...dan heb je ook meteen verschillende diktes toch? En welke maat kan ik dan het beste nemen/welke wordt het meest gebruikt?
Ben zo blij dat het stutten WEL goed gegaan is, niets is gezakt pfff...
Ok hier komt ie dan.. mijn 11e taart...
http://94.100.118.108/1233900001-1233950000/1233912701-1233912800/1233912754_6_hUhG.jpeg
Hij lijkt wat scheef maar dat was ie echt niet, zal door de hoek komen waarin ie gefotografeerd is....

http://94.100.123.10/1233900001-1233950000/1233912501-1233912600/1233912583_6_xAxG.jpeg

Tips&trics zeer welkom :)

2

Re: stapelbuikpijn...( eerste stapel)

Nou ja, wat een zelfkritiek! Ik vind hem echt prachtig...

En een tipje voor de pearl mold: eventjes aanvriezen in de diepvries, dat helpt vaak om hem in één geheel er uit te krijgen.

Ben nu al benieuwd naar je volgende creaties!

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

Een volgende keer jezelf niet meer zo druk maken, hoor, want het resultaat mag er absoluut zijn!!!! Je hebt je echt zorgen gemaakt om niets. Het is een prachtige stapel geworden.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

ik vind de kleuren ook echt heel mooi die je gebruikt hebt. Zelf heb ik ook die "knijper" voor de parelrand en ik krijg er ook niets moois uit, echt spijt dat ik die gekocht heb, dus ook aan het sparen voor de pearlmold. Volgens mij is de meest gebruikte 10 en 12 mm.
Geen buikpijn meer krijgen hoor! is niet nodig maar ik begrijp het wel  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Leuke taart (en kleuren)!

De meest gebruikte maat (die zitten in 1 mold) is 10, 8 en 6 mm. Verder heb je nog 12 en 14mm in 1 mold en 5, 4 en 3 mm in 1 mold.

6

Icehorse schreef:

En een tipje voor de pearl mold: eventjes aanvriezen in de diepvries, dat helpt vaak om hem in één geheel er uit te krijgen.

Groetjes, Linda.

Thnx!!!
Maar..ik heb de mold niet..die wil ik dus gaan bestellen...
Ik heb deze
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-630.html
Kan die ook in de vriezer dan?

7

Mirzan schreef:

ik vind de kleuren ook echt heel mooi die je gebruikt hebt. Zelf heb ik ook die "knijper" voor de parelrand en ik krijg er ook niets moois uit, echt spijt dat ik die gekocht heb, dus ook aan het sparen voor de pearlmold. Volgens mij is de meest gebruikte 10 en 12 mm.
Geen buikpijn meer krijgen hoor! is niet nodig maar ik begrijp het wel  :)

Pfieuww gelukkig ben ik dus niet de enige...dacht al dat het aan mij lag... :s

8

annick67 schreef:

Leuke taart (en kleuren)!

De meest gebruikte maat (die zitten in 1 mold) is 10, 8 en 6 mm. Verder heb je nog 12 en 14mm in 1 mold en 5, 4 en 3 mm in 1 mold.

Thnx!!! Nu weet ik wat ik moet bestellen:)

9

Mooie kleurcombi en een hele leuke taart!

Say YES with joy. Say NO without fear.

10

Regenboog schreef:
Icehorse schreef:

Groetjes, Linda.

Thnx!!!
Maar..ik heb de mold niet..die wil ik dus gaan bestellen...
Ik heb deze
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-630.html
Kan die ook in de vriezer dan?

Dat weet ik eigenlijk niet, ging er al automatisch vanuit dat je de siliconen-variant had die je kunt ombuigen. Ik weet niet of dat met de bead cutter kan, die lijkt me van hard plastic...? Misschien weet iemand anders dat?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl