1

Onderwerp: hoveelheid mix voor vierkante bakvormen

hey,

Ik gebruik geen biscuitmix maar maak mijn eigen biscuits thuis. Ik heb vandaag vierkante bakvormen gekocht. (maten zijn 28-26-24)

hoeveel beslag moet ik voor elke bakvorm gebruiken? Ik heb gezocht maar kan niks vinden jammer eh :/

2

Re: hoveelheid mix voor vierkante bakvormen

Heb je niet helemaal goed gezocht................kijk eens bij de how-to's naar een lijst van olga '74........... ;)

Verder staat er bij de tabellen ook iets over vullen met water en voor elke halve liter 1 ei..................

Succes!

3

heb gekeken naar howto's maar daar staat helemaal niks over de hoeveelheid beslag :s

ik heb ook de schema's gezien maar  :grr:

4

Bij vierkant: lengte x breedte x hoogte, dan heb je de inhoud.
Per halve liter inhoud 1 ei + de benodigde hoeveelheid mix en water.
Succes  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

ik heb bij "tabellen" gekeken en daar staat het recept van biscuitmix voor vierkante tabellen. Nou ik ga mijn eigen biscuits maken dus ik weet niet hoeveel eieren, bloem, maizena enzvrt te gebruiken. Ik ben steeds een beginner dus daarom heb ik zo veel moeite met taart bakken :rolleyes:

6

noorya119 schreef:

heb gekeken naar howto's maar daar staat helemaal niks over de hoeveelheid beslag :s

ik heb ook de schema's gezien maar  :grr:

Gekeken............maar ook gezocht? Bij deze dan: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=72051

7

@karin09 bedankt voor de link :D