1

Onderwerp: Wat is het beste??? cupcake vraagje!

Ik heb mijn eerste "opdrachtje" gekregen...Stikleuk natuurlijk! Een vriendin van me ( juf), heeft deze week "piraten thema" in de klas en a.s donderdag komt een moeder voorlezen in de klas, 23 kids.. Daarbij wil ze graag ranja schenken en...jawel cupcakes.. Nou ik heb er net 34 stuks gebakken ( maar niet aan manlief vertellen dat het teveel zijn...moet ze nog decoreren..hahah)

Morgenavond komt ze zelf ook helpen met decoreren van de cupcakes...
ik heb ze al in goed afgesloten plastic bakken gedaan...maar mijn vraag...
Blijft dat goed tot donderdag, gedecoeerd en wel!  Of zal ik ze nu in de vriezer doen, en morgen een uurtje voordat vriendin binnen stapt eruit halen...of zal ik ze dinsdagavond na decoreren in vriezer doen en dan woensdag avond meegeven...HELLUP!

2

Re: Wat is het beste??? cupcake vraagje!

Heb je een vulling in de cupcakes gedaan? Zoals jam o.i.d. Dan kan het wel. Anders worden ze wel wat droog. Dan kun je allebei de opties doen. Ben je bang dat de versieringen het niet redden in de vriezer, dan zou ik kiezen voor vandaag in de vriezer. S6

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

thanks! Het zijn cupcakes zonder vulling...hoop dat de papiertjes dan niet loslaten bij het ontdooien!...
iemand nog tips??

Ik doe mijn cupcakes altijd in de vriezer na het bakken en haal er dan uit wat ik nodig heb,de papiertjes zijn bij mij nog nooit losgelaten!!!
Groetjes Darlene

Dan gooi ik ze in de vriezer... morgenavond decoreren met icing en fondant... en dan in de koelkast?? tot donderdag?? Is dan een taartdoos het beste of een doos die je helemaal kan afsluiten??