1

Onderwerp: Hoi! Ik ben Simone

Tja... wat kan ik er van zeggen? Na vorige week een enkele workshop taarten decoreren gevolgd te hebben is het virus in alle hevigheid toegeslagen! Nog geen week later heb ik al drie boeken op de kop getikt en allerlei andere zaken die ik (meen) nodig te hebben om in alle ernst te gaan bakken... Vanmorgen al de eerste cupcakes gebakken, dus die ga ik straks decoreren!! En nu dus ook hier op het forum... Ik heb erg veel vragen dus ik ga eerst eens even zoeken of iemand anders die al eens gesteld heeft!
Ik ben dus Simone, 44 jaar, fotograaf (dus werk vanuit huis en kan tussendoor lekker bakken...haha... en dat daarna fotograferen!) en woon in Almere!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

2

Re: Hoi! Ik ben Simone

Meid, welkom hier bij de rest van de verslaafden! Hahahaha, ik herken je enthousiasme enorm. En die vragen, ja die blijven hoor!
Je kan onwijs veel terug vinden op het forum via de zoekfunctie. En vind je het niet, dan zijn er heel veel ervaren taartenbakkers die je kunnen helpen.
Succes met je cupcakes vanmiddag!
Wel in de showoff plaatsen he!

3

Leuk! 

Dus naast mooie taarten straks ook nog mooie foto's... dat belooft wat... ;)

Welkom Simone, en succes met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

haha koenie, je haalt me de woorden uit mijn mond!!
Zat gelijk aan die mooie foto's te denken. En dan in combinatie
met een prachtige taart.. dat kan niet meer mis gaan!!
Ben zeer benieuwd.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

5

Hoi Simone,

welkom op dit geweldige forum..heb net je eerste cakejes gezien en ze zien er heel leuk uit...en wat foto's betreft kan ik nog wel wat je leren....
Heel veel bakplezier...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

Hoi Simone,

Welkom op het forum.  Leuk dat je ook de bacterie te pakken hebt.  En dat je al supermooie foto's kan maken, da's zeker meegenomen, want dat is meestal wat er misgaat bij mij.  Zeker je creaties laten zien bij de show off, he.

7

Hoi!
Wat leuk dat je ook hier verzeild bent geraakt...
Enne...fototips kunnen sommigen van ons ook nog wel gebruiken, dus kom maar op!

Je hart fluitsert, luister goed!

8

Hoi Simone,
Wat leuk dat er nu ook een fotograag ertussen zit. Jou foto tips kunnen we altijd gebruiken.

Groetjes Tweety!

9

Allemaal bedankt voor de welkomst woorden!! Ik heb het al helemaal naar mijn zin hier! :)

10

Nou je bent weer een aanwinst voor het forum en als er nou ook nog een aantal meiden komen workshoppen bij je, dan gaan we behalve mooie taarten ook nog mooie foto's hier zien!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

Zegt het voort, zegt het voort... :D