1

Onderwerp: Hoi! Ik ben Simone

Tja... wat kan ik er van zeggen? Na vorige week een enkele workshop taarten decoreren gevolgd te hebben is het virus in alle hevigheid toegeslagen! Nog geen week later heb ik al drie boeken op de kop getikt en allerlei andere zaken die ik (meen) nodig te hebben om in alle ernst te gaan bakken... Vanmorgen al de eerste cupcakes gebakken, dus die ga ik straks decoreren!! En nu dus ook hier op het forum... Ik heb erg veel vragen dus ik ga eerst eens even zoeken of iemand anders die al eens gesteld heeft!
Ik ben dus Simone, 44 jaar, fotograaf (dus werk vanuit huis en kan tussendoor lekker bakken...haha... en dat daarna fotograferen!) en woon in Almere!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

2

Re: Hoi! Ik ben Simone

Meid, welkom hier bij de rest van de verslaafden! Hahahaha, ik herken je enthousiasme enorm. En die vragen, ja die blijven hoor!
Je kan onwijs veel terug vinden op het forum via de zoekfunctie. En vind je het niet, dan zijn er heel veel ervaren taartenbakkers die je kunnen helpen.
Succes met je cupcakes vanmiddag!
Wel in de showoff plaatsen he!

3

Leuk! 

Dus naast mooie taarten straks ook nog mooie foto's... dat belooft wat... ;)

Welkom Simone, en succes met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

haha koenie, je haalt me de woorden uit mijn mond!!
Zat gelijk aan die mooie foto's te denken. En dan in combinatie
met een prachtige taart.. dat kan niet meer mis gaan!!
Ben zeer benieuwd.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

5

Hoi Simone,

welkom op dit geweldige forum..heb net je eerste cakejes gezien en ze zien er heel leuk uit...en wat foto's betreft kan ik nog wel wat je leren....
Heel veel bakplezier...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

Hoi Simone,