Onderwerp: boetseren en fondant
Hoy , weet er iemand van jullie waarom ik mijn fondant meestal niet goed vermengd krijg als ik wil boetseren , er zitten altijd barsten in !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » boetseren en fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoy , weet er iemand van jullie waarom ik mijn fondant meestal niet goed vermengd krijg als ik wil boetseren , er zitten altijd barsten in !
Hoe bedoel je precies? vermengd waarmee? Je moet fondant goed kneden voor je ermee gaat boetseren/uitrollen, dan is het mooi soepel.
Hoe bedoel je precies? vermengd waarmee? Je moet fondant goed kneden voor je ermee gaat boetseren/uitrollen, dan is het mooi soepel.
Hey bianca ; ik bedoel daarmee dat er precies luchtbellen en gaten inzitten en dat als ik er dan mee boetseer dan krijg ik allemaal barsten , en met vermengd bedoel ik dat ik blijkbaar nooit een mooi egaal bolletje krijg om mee te boetsteren . Ja sorry , ik krijg het anders niet uitgelegd , grtjs Max
Wat Crisco er doorheen kneden en heeeeel goed kneden!
Hey bianca ; ik bedoel daarmee dat er precies luchtbellen en gaten inzitten en dat als ik er dan mee boetseer dan krijg ik allemaal barsten , en met vermengd bedoel ik dat ik blijkbaar nooit een mooi egaal bolletje krijg om mee te boetsteren . Ja sorry , ik krijg het anders niet uitgelegd , grtjs Max
Echt heel goed kneden, tot de fondant heel soepel is en de kleur helemaal egaal
Heb je tylose gebruikt? Daar moet je niet teveel van gebruiken, want dan krijg je ook heel stugge fondant dat snel gaat barsten.
oke , zal met al jullie tips rekening houden , bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » boetseren en fondant