1

Onderwerp: boetseren en fondant

Hoy , weet er iemand van jullie waarom ik mijn fondant meestal niet goed vermengd krijg als ik wil boetseren , er zitten altijd barsten in !  :s  :s  :s  :s

2

Re: boetseren en fondant

Hoe bedoel je precies? vermengd waarmee? Je moet fondant goed kneden voor je ermee gaat boetseren/uitrollen, dan is het mooi soepel.

Groetjes van Bianca

3 Laatst bewerkt door max (15-02-2011 08:15)

BiancaB schreef:

Hoe bedoel je precies? vermengd waarmee? Je moet fondant goed kneden voor je ermee gaat boetseren/uitrollen, dan is het mooi soepel.

Hey bianca ; ik bedoel daarmee dat er precies luchtbellen en gaten inzitten en dat als ik er dan mee boetseer dan krijg ik allemaal barsten , en met vermengd bedoel ik dat ik blijkbaar nooit een mooi egaal bolletje krijg om mee te boetsteren . Ja sorry , ik krijg het anders niet uitgelegd , grtjs Max

4

Wat Crisco er doorheen kneden en heeeeel goed kneden!

Never give up on things that make you smile......

5

max schreef:

Hey bianca ; ik bedoel daarmee dat er precies luchtbellen en gaten inzitten en dat als ik er dan mee boetseer dan krijg ik allemaal barsten , en met vermengd bedoel ik dat ik blijkbaar nooit een mooi egaal bolletje krijg om mee te boetsteren . Ja sorry , ik krijg het anders niet uitgelegd , grtjs Max

Echt heel goed kneden, tot de fondant heel soepel is en de kleur helemaal egaal :Y

Groetjes van Bianca

6

Heb je tylose gebruikt? Daar moet je niet teveel van gebruiken, want dan krijg je ook heel stugge fondant dat snel gaat barsten.

7

oke , zal met al jullie tips rekening houden , bedankt! :Y  :Y  :Y  :Y  :Y