Onderwerp: Vullingen die door het beslag van cc kunnen?
Hallo,
Ik wil eigenlijk eens iets door het beslag doen van cc. Wat zou ik daarvoor kunnen gebruiken?
Bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vullingen die door het beslag van cc kunnen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik wil eigenlijk eens iets door het beslag doen van cc. Wat zou ik daarvoor kunnen gebruiken?
Bedankt!
nou, vulling kun je niet door het beslag doen, vullingen gebruik je als vulling
Wat je door beslag kunt doen, zijn bijvoorbeeld chocochips (chocolade druppels) of de patides smaken of de lorann bakvaste emulsie. Verder kun je er een gesmolten reep chocolade doorheen doen, of wat speculaaskruiden
Haha ik ben echt de koningin van de domme opmerkingen....
Dat zijn al wat ideetjes die ik erdoor heen kan doen. Nog meer ideeen?
stukjes appel misschien
ik vind gehakte noten, stukjes chocolade of stukjes fudge erg lekker.
wat ook lekker is fijn gehakte hazelnoten vooral als je bijvoorbeeld choco cc's maakt.
maar je kunt er ook fruit en groente doordoen. denk aan appel (appel cake met eventueel rozijnen), bosbessen, banaan, wortel.
je kunt vanalles er indoen, dus het is eigenlijk de vraag wat bedoel je met 'iets' bedoeld.
Kijk hier kan ik wat mee!!
Bedankt voor tips!
Ik wil graag chocolade/noten cupcakes maken (met stukjes chocolade en geen chocolade beslag, maar gewoon beslag). Heeft iemand een idee hoeveel chocolade en noten je ongeveer voor 12 cupcakes nodig hebt?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vullingen die door het beslag van cc kunnen?