Onderwerp: me eerste biscuit en dan verder.....

hallo hallo ik heb mijn eerst biscuit net uit de oven gehaald en ik ben super trots nu ligt die op een rooster op zijn kop op het aanrecht maar ik weet niet wat ik nu verder moet doen :/ .
ik wil deze nog niet vullen dit wil ik morgenavond doen maar wat moet ik nu met mijn  biscuit doen gewoon laten liggen in de koelkast wat hellup vertel me ik ben nu al trots op hoe die gelukt is nu de rest nog thxs alvast groetjes tamaar

2 Laatst bewerkt door tamara van diejen (09-02-2011 20:20)

Re: me eerste biscuit en dan verder.....

ff kijken hoe dit ook werkt :s

3

als t afgekoeld is, in een zak knoop erin en op het aanrecht laten liggen...

4

Eerst af laten koelen en dan in een pendaalzakje doen en dicht maken.. Zo doe ik dat altijd en het blijft altijd goed ;)  succes

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

5

lol tegelijk!!

6

En wil je hem goed kunnen snijden, dan gooi je hem (na afkoelen) in de vriezer en dan haal je hem er morgenmiddag uit.

Jacqueline

7

brenn schreef:

lol tegelijk!!

ja he  :lol:  :lol:  :lol:

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

okaaayyyyy bedankt voor de snelle reactie..dan wil ik hem dus morgen gaan vullen maar nu zie ik hier zoveel vullingen enz dat ik ff door de bomen het bos nie meer zie ik wil hem als die gevult is bekleden met marsepein ik heb een botercreme vulling hier staan maar lijkt me zo saai dus wil er eigenlijk nog iets bij gaan doen..
maar nu lees ik wanneer je een bepaald soort vulling gebruikt dat dit je marsepein doen kan laten smelten??? en het vullen moet dit ook aan de bovenkant of juist weer niet???
ja misschien dom hoor maar ik ben echt niet bekend met dit gebeuren moet nog even handigheid krijgen :lol:
en als die eenmaal gevult is kan ik de biscuit dan gelijk gaan bekleden met de marsepein of moet ik dan weer ff wachten??? :think:

9

Als beginner is het heel handig om de FAQ's hier links eens goed door te pluizen, ook bij de rubriek met how-to's kom je veel basisinfo tegen............verder veel lezen/zoeken en misschien een workshop volgen?

thxs voor de tip van de faq"s daar heb ik heel veel aan maar toch nog ff vraagje dat spul wat je door je marsepein of fondant moet mengen om te verstevigen heb je dit echt nodig als je van die figuurtjes enz op je taart wil maken???

Tylose/tragantgom

12

Om het eenvoudig maar wel lekker te houden, kun je de botercrème combineren met een jam ofzo.

Jacqueline