1

Onderwerp: lilo´s scheepsschroef help!!!

Hallo dames,

Ik heb net een taart gezien van lilo met een scheepsschroef nu moet ik voor eind maart voor iemand een taart maken die een plezier jacht heeft en de taart ook helemaal in thema jacht wilt. Nu zag ik die schroef van lilo en dacht dat is leuk maar hoe heb je die schoepen bevestigd aan het hart van de schroef om het maar zo te noemen of is de schroef uit een geheel zo ja hoe dat dan.  En hoe heb je de schoepen laten drogen.

lilo als je dit berichtje ziet wil je me dan even toelichten of iemand in iedergeval...
Al bijvoorbaat dank...

groetjes pluto

2

Re: lilo´s scheepsschroef help!!!

Je kunt Lilo even een PM sturen  ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

@pluto: haha gelukkig kijkt lilo hier toevallig nu even...

Oi, de schroef was nog een heel project en het was dat het voor een afscheid van collega's van mijn man was anders was ik er waarschijnlijk niet eens aan begonnen  :lol:

Maar goed, eens even denken want het is alweer een tijdje geleden.
Ik had eerst de schoepen gemaakt en die laten drogen. Daarna het middenrondje met gleuven op de plek waar de smallle kant van de schoepen erin komen. Die daar zo goed en zo kwaad erin gelijmd en wachten tot het geheel droog was.

De schoepen heb ik op van die flower former dingen van Wilton laten drogen: http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/flower_former_417-9500.jpg

maar dan met de bolle kant naar boven.

Ik hoop dat je het nog een beetje snapt? :think:

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

4

Bedankt voor de uitleg en ja ik snap het nog wel een beetje, maar dat het niet eenvoudig was daar was ik al bang voor. Het is gewoon zo moeilijk, ik moet iets maken omtrent een plezier jacht, tja dat zijn de dingen waar ik het eerste aan denk schroef, anker, boeien dus maar misschien toch proberen wie niet waagt die niet wint toch. Maar echt bedankt voor je uitleg echt super ik ga hem nog eens een keer of 20 lezen en dan moet het er wel inzitten hoop ik.  Dank je wel

groetjes pluto