1

Onderwerp: invriezen Crisco

Hallo,

Ik moet voor de Wilton cursus vrijdag een taart maken. Nu heb ik morgen geen tijd. Kan ik taart bekleed met crisco invriezen of gaat dit condenseren.

Ik wil de taart namelijk zaterdag aan mijn schoonvader geven en dan moet de taart nog wel lekker zijn, toch?

Wellicht is het te lang als ik hem nu al helemaal maak en zaterdag pas opeet.

De taart is van Sacherbakmix met crisco en kersen.

Alvast bedankt.
Debby

Re: invriezen Crisco

crisco is vet... ik neem aan dat je daar je taart niet mee invet?

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Bij Wilton wordt het gebruikt ipv botercreme. Je voegt er een smaakje aan en eerlijk het is niet vies. In Nederland is het vooral om je handen of tafel in te smeren dus het klinkt inderdaad vies.

4

ja bij wilton maken ze buttercream op basis van crisco, heb ik ook net geleerd!  :D  Maar heb eigenlijk geen idee of je het in kan vriezen. Maar ik denk dat je hem zonder invriezen ook wel tot zaterdag goed kan houden hoor! (al ken ik de sacherbakmix niet.. )

5

Ik ga het gewoon proberen.

6

Ik heb de cursus Wilton ook gedaan en al een paar taarten gemaakt met botercreme op basis van crisco. Ik vries ze gewoon in hoor en ze blijven dan gewoon mooi en lekker. Gewoon langzaam laten ontdooien in de koelkast (doe ik tenminste altijd).

7

Hoe is dat recept precies van botercreme met crsico?