Onderwerp: kan je deze gebruiken voor prissessen jurk?
weet niet of ik in het juisten rubriek zit maar kan ik deze bakvorm goed gebruiken voor een jurk van sneeuwwitje of is dit geen goeie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » kan je deze gebruiken voor prissessen jurk?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet niet of ik in het juisten rubriek zit maar kan ik deze bakvorm goed gebruiken voor een jurk van sneeuwwitje of is dit geen goeie?
welke bakvorm..?
welke bakvorm..?
sorry
Ow leuk! Een raadspelletje!
Ik zeg nee!
( misschien handig om de vorm er even bij te zetten, voor de vorm zeg maar)
En ik had het goed! Dat ziet er uit als een heatingcore, niet als een bakvorm voor een taart. Maar misschien heb ik het mis.
meschien beetje domme vraag maar wat is een heatingcore?
een heatingcore gebruik je bij grote bakvormen, zodat hij ook vanuit het midden gaart zeg maar. anders wordt je kaspel aan de randen veel sneller gaar dan in het midden en wordt ie niet zo mooi. deze core zet je dan in het midden, vul je met beslag en zo zet je m in de oven. na het bakken haal je de core eruit en het vormpje dat uit de core komt kun je zo in je kapsel zetten
sorry maar ik denk dat het idd voor iets anders is,toch bedankt allemaal voor de info.
ik ga toch maar op zoek naar de wondermold.
Volgens mij kun je ook een blanda gebruiken. Ik heb lang geleden (zo'n 25 jaar geleden, dus echt lang geleden) een tulbandvorm gebruikt. Toen
werd er nog niet met fondant of marsepein gewerkt.
De blanda schaal 20 van ikea kun je goed gebruiken voor een babrie taart. ik had dan wel een barbie zonder benen (pinpop van de webshop) dit ging super!
succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » kan je deze gebruiken voor prissessen jurk?