1

Onderwerp: shirley special cakes

iemand ervaring met deze site? Kwam deze toevallig tegen en zag dat ze ook workshops geeft.
Kon hier nog niets over haar vinden.

Re: shirley special cakes

[move]--> WWW

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

ik weet dat ze in hengelo woont maar krijg het idee dat ze liever niet "herkend"wordt.
een collega van mij kent haar maar die mag van haar niets vertellen over waar ze bijvoorbeeld haar fondant haalt (bouwhuis in rijssen  O-) ).
Ze scheen bang te zijn voor concurrentie. (ze was toen zwanger dus het kunnen ook de hormonen geweest zijn hahaha).
Maar ik heb geen idee of ze ook op het forum actief is, misschien laat ze nog van zich horen...

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

4

sjakkie40 schreef:

een collega van mij kent haar maar die mag van haar niets vertellen over waar ze bijvoorbeeld haar fondant haalt (bouwhuis in rijssen  O-) ).

het maakt mij niet uit waar ze haar fondant haalt, ik vind dat ze erg mooie taarten maakt!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

5

FunLovin schreef:
sjakkie40 schreef:

het maakt mij niet uit waar ze haar fondant haalt, ik vind dat ze erg mooie taarten maakt!

Wat is dan precies je vraag?

6

heeft iemand al een keer een workshop bij haar gevolgd? Ze schijnt geen gewone bisquit te bakken, maar een engels recept. Is dat lekker, of kan je kiezen ?
Decoraties van haar zijn erg mooi  :)

7

Er staat duidelijk op haar site dat ze de taarten maakt van boeren cakemix..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!