1

Onderwerp: kant en klaar biscuit

hoi,

ik ben op zoek naar kant en klaar biscuit in de omgeving Hendrik Ido Ambacht. Weet iemand wie ik moet vragen?

Ik ben bang om de taarten te bakken voor een feestje die uit 50 personen bestaat dus ben ik op zoek naar kant en klaar biscuits.

hoop dat iemand mij helpt :)

groetjes

Noori :P

2

Re: kant en klaar biscuit

probeer het eens bij de plaatselijke bakker! Maar mag ik vragen waarom je bang bent om te bakken voor het feestje?

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

3

Bij de AH in het schap van de taart en bak spullen, hier liggen ze helemaal onderin het schap.

Christine.

4

@vonxxx,

Ik krijg nooit een te hoog taart dus ben ik bang dat mijn taarten worden lelijk en scheef  :(

@keukentje,

Ik heb gehoord dat zij echt te droog zijn en dat het voor sommige mensen niet lukt om een strakke taart te krijgen

Ik heb wel in denemarken de kant en klaar gebruikt maard daar had ik geen probleem omdat zij niet te droog waren. Maar hier wel :s

5

noorya119 schreef:

@vonxxx,

Ik krijg nooit een te hoog taart dus ben ik bang dat mijn taarten worden lelijk en scheef  :(

@keukentje,

Ik heb gehoord dat zij echt te droog zijn en dat het voor sommige mensen niet lukt om een strakke taart te krijgen

Ik heb wel in denemarken de kant en klaar gebruikt maard daar had ik geen probleem omdat zij niet te droog waren. Maar hier wel :s

Ik heb ze ook nog nooit gebruikt, maar zag ze deze week wel liggen, vandaar mijn antwoord op je vraag.

Christine.

6

Die kant en klare van de AH zijn echt heel droog en niet lekker!
Ook heel erg lastig om strak te bekleden want ze kruimelen als een gek.
Als je dus toch niet zelf wilt bakken, zou ik op zoek gaan naar iemand in de buurt die voor je wil bakken. (misschien de plaatselijke bakker?)
Je kunt ook altijd nog een oproepje plaatsen in het topic "bakken voor anderen" op dit forum!

Dat is toch een TAART waard!