1

Onderwerp: Taartopmaat.nl heeft een nieuw jasje gekregen!

http://www.taartopmaat.nl/images/live.gif
Taartopmaat.nl, de website van Inge, is in een nieuw jasje gestoken!
Na een dag hard werken met veel telefonisch- en mailcontact met mijn collega's in het noorden :P ben ik daar wel blij mee, dus ik laat ons harde werken graag even zien!!

Dus: www.taartopmaat.nl (mocht je nou een kleinigheidje wat niet klopt tegen komen, mail me gerust hoor ;) Ondertussen duizelt het me allemaal een beetje...)

PS voor degene die het niet helemaal snappen: naast eigenaar van DeLeuksteTaarten.nl ben ik webprogrammeur voor oa de shop en taartopmaat.nl :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2 Laatst bewerkt door Sannn (08-02-2011 17:58)

Re: Taartopmaat.nl heeft een nieuw jasje gekregen!

Nou Marianne, dat ziet er echt  SUPER de SUPER mooi uit!!!

Ik heb mezelf in de foto gallerij gezien met mijn PME cursussen hihi  :o

Maar zijn "taart op maat" en "de leukste taarten" niet 2 aparte vestigingen? Noord en Westland?

Groetjes San

3

Ziet er super uit! Ga je wel nu een mailtje sturen............. ;)

4 Laatst bewerkt door mniek (08-02-2011 18:18)

Wat mij gelijk opviel is het woordje fotogallery. Moet dat niet ook gewoon op z'n Hollands geschreven worden? Dus: fotogalerij.....

Verder vind ik het een geweldig frisse site. Goed werk Marianne... :thumb:

*edit* Ik twijfelde ook en heb wikipedia erop nageslagen. Daar staat het volgende: een reeks van foto's op de computer heet vaak een fotogalerij.

Volg je hart...want dat klopt!

5

Je bent de bovenste beste. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Sannn schreef:

Maar zijn "taart op maat" en "de leukste taarten" niet 2 aparte vestigingen? Noord en Westland?

Haha, ja we houden het lekker verwarrend hè :P Taartopmaat.nl hoort bij Deleukstetaartenshop.nl, Inge is begonnen met Taartopmaat.nl en is destijds begonnen met de shop; technisch was het toen handig om die onder te brengen bij DeLeuksteTaarten.nl maar uiteindelijk werd het een apart bedrijf, Deleukstetaartenshop.nl is in hetzelfde pand gevestigd als Taartopmaat.nl.

Maar DeLeuksteTaarten.nl (dus zonder shop ertussen) is "van mij" en die zit weer in het Westland (Zuid-Holland dus). Volg je het nog? :+

7

mniek schreef:

*edit* Ik twijfelde ook en heb wikipedia erop nageslagen. Daar staat het volgende: een reeks van foto's op de computer heet vaak een fotogalerij.

Okeej, ga ik ff bespreken met mijn collega :+ Tnx :)

8

Laat ik nou altijd gedacht hebben dat het Westland in Noord-Holland lag.  :think:

Een jaar of 2 terug hadden wij een motortourtocht vanuit Amsterdam en kwamen langs de shop, ik zat half achterste voren om nog een keertje om te kijken, want hè dat was van die leuke site waar ik wel eens wat bestelde. Ik hoorde vorig jaar pas dat er ook een forum was. :o

Christine.